جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور: ۱۳ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر منطقه یک کشور حضور دارند

 مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور گفت: ۱۳ گروه نمایشی در بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور حضور دارند. مروارید جنوب امیرحسین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار کرد: بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور از صبح فردا به میزبانی گچساران برگزار می‌شود. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8145
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۳۵

کرونا :

 مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور گفت: ۱۳ گروه نمایشی در بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور حضور دارند.

نوروزی

مروارید جنوب

امیرحسین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار کرد: بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور از صبح فردا به میزبانی گچساران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، بوشهر، مرکزی، کردستان و گیلان برگزار می‌شود، افزود: در این جشنواره ۱۳ گروه نمایشی حضور دارند.

مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با بیان اینکه جشنواره از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۹ مهرماه آغاز می‌شود، گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه در تالار آزادی مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

نوروزی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی گروه‌های نمایشی در گچساران مستقر شده‌اند، افزود: محسن حسینی، سید یونس آبسالان، سعید اسدی، محسن سراجی و مهدی علی نقی پور کار داوری بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور را بر عهده دارند.

وی به زمان و محل اجرای نمایش‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: نمایش « امیرکبیر » از قم به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاه مردی در ساعت‌های ۱۰ و ۱۲ صبح در سالن آرش، نمایش « بیوه‌های غمگین سالار جنگ » از چهارمحال و بختیاری به نویسندگی و کارگردانی آزاده سعیدی ساعت ۱۸ در سالن آزادی، نمایش « گدام » از بوشهر به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا احمدی در ساعت‌های ۲۰ و۲۲ سالن شهید خلیل مندنی زاده اداره ارشاد و نمایش« چاقوی دم کرده‌ی شب به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی لقمان بحرانی در ساعت‌های۲۰ و ۲۲ در سالن آرش در نخستین روز جشنواره به روی صحنه می‌روند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi