جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار جمعی از دانشجویان ژاپنی با اولادقباد رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جمعی از دانشجویان ژاپنی امروز (دوشنبه ۳ دی ماه) با فریده اولادقباد رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند. اولادقباد در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه ایران در منطقه گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور اثرگذار در خاورمیانه،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46627
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

کرونا :

دیدار جمعی از دانشجویان ژاپنی با اولادقباد رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جمعی از دانشجویان ژاپنی امروز (دوشنبه ۳ دی ماه) با فریده اولادقباد رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

اولادقباد در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه ایران در منطقه گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور اثرگذار در خاورمیانه، تقویت و تحکیم صلح و امنیت در منطقه و جهان است.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نقض مکرر توافقنامه‌های بین‌المللی توسط آمریکا از جمله برجام خاطرنشان کرد: آمریکا با نقض مکرر توافقنامه‌های بین المللی نقش مخربی در صلح و امنیت جهان ایجاد می‌کند.

وی ضمن تشریح فعالیت‌های فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشارکت زنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی بر رشد و توسعه پایدار جوامع اثرگذار است.

اولادقباد ضمن ابراز خرسندی از پیوندهای نزدیک میان دانشگاهیان دو کشور گفت: دانشگاهیان ایران و ژاپن می‌توانند پیام آوران فرهنگ غنی و کهن جوامع خود باشند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ منافع ملی و مصالح عمومی مردم از وظایف نمایندگان مجلس و پیگیری مطالبات بر حق زنان از وظایف خاص و ویژه در فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی است.

ناهید تاج الدین نیز در ادامه این دیدار با اشاره به پتانسیل‌های فراوان کشورمان در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری، علمی و فناوری گفت: حضور توریست‌های درمانی، آموزشی، پزشکی و تفریحی از جمله جاذبه‌ها برای حضور گردشگران در ایران است.

رئیس کمیته بهداشت فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه‌های بالای رشته‌های دانشگاهی ایران در سطح بین‌المللی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما شاهد رشد چشمگیری در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و صنعتی بوده است و این روند با سرعت ادامه دارد.

۲۰کیلومتراز شبکه فاضلاب شهرهای یاسوج،دهدشت ودوگنبدان ویدئومتری شد
دنبال کنید

دانشجویان ژاپنی عضو بنیاد صلح نیز ضمن تشریح فعالیت‌های این بنیاد گفت: هدف ما تحکیم صلح در جهان است.

آنها در ادامه این دیدار با اشاره به پیشینه تعاملات دانشگاهیان ایران و ژاپن اظهار داشتند: حضور دانشگاهیان دو کشور عامل مهمی در تحکیم دوستی میان دو ملت است.

دانشجویان ژاپنی ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران خاطرنشان کردند: آنچه در ایران مشاهده کردیم با آنچه در رسانه‌ها گفته می شود، متفاوت است، ایران کشوری امن است./

پایان پیام

دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶

دیدار جمعی از دانشجویان ژاپنی با اولادقباد رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی جمعی از دانشجویان ژاپنی با رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند. http://cdn.icana.ir/d/019/201812109271632750.jpg دیدار,جمعی,از,دانشجویان,ژاپنی,با,اولادقباد,رئیس,فراکسیون,زنان,مجلس,شورای,اسلامی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi