جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سقلاتون تبدیل به یک برند می شود

دهبانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خواستم در مورد کودتای ۲۸ صحبت کنم ولی با سخنرانی فرماندار گچساران منصرف شدم. وی  تقدیر و تشکر کرد و گفت: من هم بر این باورم که آنچه را در این حوزه اختصاص می‌دهند سرمایه‌گذاری است و مصرف نیست و هدر نخواهد رفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44287
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

کرونا :

سقلاتون تبدیل به یک برند می شود

دهبانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خواستم در مورد کودتای ۲۸ صحبت کنم ولی با سخنرانی فرماندار گچساران منصرف شدم.

وی  تقدیر و تشکر کرد و گفت: من هم بر این باورم که آنچه را در این حوزه اختصاص می‌دهند سرمایه‌گذاری است و مصرف نیست و هدر نخواهد رفت. هرآنچه را در حوزه فرهنگ و ارشاد هزینه کنید هزینه برای این سرزمین و کشورمان است.

وی افزود: فرهنگ و اولویت دادن به آن در جامعه ما اینگونه نیست و شرط عقل است ، اگر جامعه رشد و ارتقا پیدا کرد آن جامعه سیاست ماندگاری پیدا می کند و اقتصادش سعی و خطا نخواهد بود و به رونق منتهی خواهد شد. اگر توسعه را درخت تصور کنید ، ریشه درخت فرهنگ خواهد بود.

وی افزود: اگر به لحاظ تجربه کشورهایی که پیشرفت کرده اند را ببینیم این ها یک پروسه ای را طی کردند و در حوزه فرهنگ هزینه کردند و بعد به پیشرفت رسیده اند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  هر چه ما در آموزش هزینه کنیم می‌توان به توسعه فرهنگ کمک کند . فرمانداری که  همه چیز از او می‌خواهند و بیاید و اولویت را فرهنگ قرار بدهد قابل تقدیر است.

دهبانی گفت: سقلاتون برای شهرستان و استان و بلکه برای کشور دارد تبدیل به یک برند می شود.

وی افزود : همایش‌هایی مانند سقلاتون باید سعی شود این برنامه ها به شهرستانها داده شود در کل ما بودجه خوبی برای این کارهای فرهنگی نداریم و  فرهنگ و ارشاد فقیر است. ما بعضی اوقات بدون پول برنامه خلق می کنیم.

ضرورتی به افتتاح بیمارستان ۲۷۴ تخت خوابی یاسوج در دهه فجر نیست
دنبال کنید

وی در ادامه از حضور خبرنگاران و مهمانان تشکر ویژه کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi