جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهاردهمین کنفرانس بین المجالس اسلامی در مراکش برگزار می شود/سنگال میزبان چهلمین نشست کمیته اجرایی اتحادیه

محمدی در اختتامیه سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی: چهاردهمین کنفرانس بین المجالس اسلامی در مراکش برگزار می شود/سنگال میزبان چهلمین نشست کمیته اجرایی اتحادیه سرویس بین الملل معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس کشورهای سازمان همکاری اسلامی از برگزاری چهاردهمین کنفرانس در کشور پادشاهی مغرب خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اصغر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40836
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

کرونا :

چهاردهمین کنفرانس بین المجالس اسلامی در مراکش برگزار می شود/سنگال میزبان چهلمین نشست کمیته اجرایی اتحادیه
محمدی در اختتامیه سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی:

چهاردهمین کنفرانس بین المجالس اسلامی در مراکش برگزار می شود/سنگال میزبان چهلمین نشست کمیته اجرایی اتحادیه

سرویس بین الملل
معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس کشورهای سازمان همکاری اسلامی از برگزاری چهاردهمین کنفرانس در کشور پادشاهی مغرب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اصغر محمدی عصر امروز (چهارشنبه، ۲۷ دیماه) در مراسم اختتامیه سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: چهاردهمین دوره کنفرانس در کشور پادشاهی مغرب و پانزدهمین دوره در بورکینا فاسو برگزار می شود.

معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی تصریح کرد: چهلمین نشست کمیته اجرایی نیز در کشور سنگال برگزار خواهد شد.

وی در توضیح اسامی ۵ کمیته اجرایی و دائمی اجلاس آینده گفت: کمیته هایی چون کمیته سیاسی و روابط خارجی متشکل از نمایندگان کشورهای عراق، کویت و مغرب از گروه عربی، اندونزی، ایران، پاکستان و ترکیه از گروه آسیایی و بورکینا فاسو، گامبیا و نیجر از گروه آفریقایی خواهد بود.

محمدی اعضای کمیته دائمی اقتصادی و محیط زیست را یادآور شد و گفت: از گروه عربی نمایندگان کشورهای کومور، مغرب، قطر و سوریه و از گروه آسیایی اندونزی، قرقیزستان، پاکستان و ترکیه و از گروه آفریقایی نمایندگان کشورهای چاد، نیجر، موزامبیک و سنگال در این کمیته حاضر خواهند شد.

معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی ادامه داد: نمایندگان کشورهای کویت، موریتانی، سودان و فلسطین از گروه عربی، نمایندگان کشورهای افغانستان، آذربایجان، ایران و پاکستان از گروه آسیایی و نمایندگان پارلمان بورکینا فاسو، ساحل عاج و مالی از گروه آفریقایی در کمیته حقوق بشر، زن و امور خانواده حاضر خواهند شد.

ظریف: هیچگاه دوباره بر سر مفاد برجام مذاکره نمی‌کنیم
دنبال کنید

وی افزود: نمایندگان پارلمان الجزایر، اتحادیه جزایر کومور، اردن و عمان از گروه عربی و افغانستان، اندونزی، قرقیزستان، ترکیه از گروه آسیایی و کامرون و گینه بی سائو از گروه آفریقایی در کمیته فرهنگی حقوقی و گفت وگوی تمدن ها و مذاهب شرکت خواهند کرد.

معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی یادآور شد: نمایندگان پارلمان های سودان و پادشاهی عربستان از گروه عربی، آذربایجان، مالزی، پاکستان و ترکیه از گروه آسیایی، چاد، ساحل عاج و بورکینا فاسو از گروه آفریقایی در کمیته فلسطین نیز حاضر خواهند شد.

شایان ذکر است دکتر لاریجانی در این خصوص گفت : با توجه به انتخاب دبیرکل جدید اتحادیه از کشور سنگال بهتر است ،کشور سنگال از میان کاندیداها به عنوان میزبان برگزاری چهلمین نشست کمیته اجرایی اتحادیه انتخاب شود ./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۱

چهاردهمین کنفرانس بین المجالس اسلامی در مراکش برگزار می شود/سنگال میزبان چهلمین نشست کمیته اجرایی اتحادیه معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس کشورهای سازمان همکاری اسلامی از برگزاری چهاردهمین کنفرانس در کشور پادشاهی مغرب خبر داد. http://cdn.icana.ir/d/019/201801108879583007.jpg چهاردهمین,کنفرانس,بین,المجالس,اسلامی,در,مراکش,برگزار,می,شود/سنگال,میزبان,چهلمین,نشست,کمیته,اجرایی,اتحادیه Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi