جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر گسترش ارتباطات سیاسی و اقتصادی میان ایران و بورکینا فاسو

در دیدار رحیمی و عضو کمیسیون امنیت ملی بورکینافاسو مطرح شد: تاکید بر گسترش ارتباطات سیاسی و اقتصادی میان ایران و بورکینا فاسو سرویس بین الملل عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آموزش‌های فراگیر جهانی آسیب‌های اجتماعی، گفت: در کنار مبارزه با تروریسم و افراطی گری، موضوعات اجتماعی از جمله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40824
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

کرونا :

تاکید بر گسترش ارتباطات سیاسی و اقتصادی میان ایران و بورکینا فاسو
در دیدار رحیمی و عضو کمیسیون امنیت ملی بورکینافاسو مطرح شد:

تاکید بر گسترش ارتباطات سیاسی و اقتصادی میان ایران و بورکینا فاسو

سرویس بین الملل
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آموزش‌های فراگیر جهانی آسیب‌های اجتماعی، گفت: در کنار مبارزه با تروریسم و افراطی گری، موضوعات اجتماعی از جمله موضوعات اول جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، خانم ماری لورانس ایندو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بورکینافاسو امروز (چهارشنبه ۲۷ دی ماه) با علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رحیمی در ابتدای این دیدار بر موفقیت زنان در جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف از جمله مشارکت در دفاع مقدس، ورزش های المپیک و پارالمپیک و همچنین  حضور زنان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آموزش‌های فراگیر جهانی آسیب‌های اجتماعی، ادامه داد: در کنار مبارزه با تروریسم و افراطی گری، موضوعات اجتماعی از جمله موضوعات اول جهان است.

ماری لورانس ایندوبا تاکید بر گسترش فعالیت‌های دو کشور و فعالیت سفارتخانه بورکینافاسو، گفت: موضوعات مرتبط با زنان، جوانان و کودکان را از جمله مسائل مورد اهمیت دانست.

عضو کمیسیون امنیت ملی بورکینافاسو از حضور در کنفرانس PUIC و گسترش ارتباطات سیاسی و اقتصادی میان دو کشور ابراز خرسندی کرد./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۳

تاکید بر گسترش ارتباطات سیاسی و اقتصادی میان ایران و بورکینا فاسو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آموزش‌های فراگیر جهانی آسیب‌های اجتماعی، گفت: در کنار مبارزه با تروریسم و افراطی گری، موضوعات اجتماعی از جمله موضوعات اول جهان است. http://cdn.icana.ir/d/019/201611106446773436.jpg تاکید,بر,گسترش,ارتباطات,سیاسی,و,اقتصادی,میان,ایران,و,بورکینا,فاسو Icana

رسالت ستاد انتخابات ایجاد بسترهای لازم در راستای مشارکت حداکثری، فعال و همه جانبه مردم در انتخابات است.
دنبال کنید

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi