جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اظهارات بی‌ثبات ترامپ انسجام ملت ایران را بیشتر کرده است/ این روند آمریکا را نیز دچار مشکل می‌کند

بروجردی در دیدار با سفیر ویتنام: اظهارات بی‌ثبات ترامپ انسجام ملت ایران را بیشتر کرده است/ این روند آمریکا را نیز دچار مشکل می‌کند سرویس بین الملل رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه روند پیش روی ترامپ آمریکا را دچار مشکل می‌کند، گفت: افزایش انسجام ملت ایران نتیجه اظهارات بی‌ثبات رئیس جمهور آمریکااست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38083
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

کرونا :

اظهارات بی‌ثبات ترامپ انسجام ملت ایران را بیشتر کرده است/ این روند آمریکا را نیز دچار مشکل می‌کند
بروجردی در دیدار با سفیر ویتنام:

اظهارات بی‌ثبات ترامپ انسجام ملت ایران را بیشتر کرده است/ این روند آمریکا را نیز دچار مشکل می‌کند

سرویس بین الملل
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه روند پیش روی ترامپ آمریکا را دچار مشکل می‌کند، گفت: افزایش انسجام ملت ایران نتیجه اظهارات بی‌ثبات رئیس جمهور آمریکااست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت؛سفیر ویتنام، نگوین هونگ تک امروز دوشنبه ۲۴مهرماه با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

بروجردی در این دیدار بر اهمیت نقش مقاومت در کشور ویتنام تأکید کرد و با اشاره به سخنان ترامپ، گفت: «سخنان ترامپ با عکس العمل جهانی مواجه شده است».

نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:«صحبت های رئیس جمهور آمریکا از هیچ منطقی برخوردار نیست؛چرا که ترامپ می خواهد یک قرارداد رسمی که با قطعنامه شورای امنیت تأیید شده را تغییر دهد.

وی افزود:موضع ترامپ،انسجام داخلی ما را بیشتر کرده است و همگان دفاع محکمی از سپاه به عنوان نیروی انقلابی و فرزند انقلاب اسلامی داشتند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: این روند، آمریکا را نیز دچار مشکل می‌کند؛چرا که در مجموع ثباتی در تصمیم‌گیری‌های ترامپ وجود ندارد. او مواضعی را علیه کره شمالی اعلام و بعد از آن عقب نشینی می‌کند که اینها نمونه‌هایی از این عدم ثبات است.

سفیر ویتنام: تاکید بر نقش مقاومت و همکاری‌های بین المللی

در ادامه این دیدار نگوین هونگ تک، سفیر ویتنام به نقش مقاومت در کشور ویتنام اشاره و بر چگونگی همکاری‌های بین المللی تأکید کرد.

امروز هیچ تأسفی نمی‌خوریم که آنان در کنار ما نیستند
دنبال کنید

سفیر ویتنام ضمن تأکید بر گسترش تعاملات میان ویتنام و ایران، افزود: «ما علاقمند هستیم تا از تجربیات ایران در خصوص برخی از مصوبات نیز بهره‌مند گردیم».

نگوین هونگ تک همچنین بر تلاش گروه‌های دوستی پارلمانی در گسترش مناسبات میان دو کشور تأکید کرد./

پایان پیام

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷

دیدار علاءالدین بروجردی با سفیر ویتنام در تهران

اظهارات بی‌ثبات ترامپ انسجام ملت ایران را بیشتر کرده است/ این روند آمریکا را نیز دچار مشکل می‌کند رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه روند پیش روی ترامپ آمریکا را دچار مشکل می‌کند، گفت: افزایش انسجام ملت ایران نتیجه اظهارات بی‌ثبات رئیس جمهور آمریکااست. http://media.icana.ir//Image/2017/10/201710101499432957_Thum.jpg£دیدار علاءالدین بروجردی با سفیر ویتنام در تهران£ اظهارات,بی‌ثبات,ترامپ,انسجام,ملت,ایران,را,بیشتر,کرده,است/,این,روند,آمریکا,را,نیز,دچار,مشکل,می‌کند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi