شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز هیچ تأسفی نمی‌خوریم که آنان در کنار ما نیستند

قطار انقلاب به شهرستانها آمد مسافرانش را پیاده کرد و دوباره مسافران جدیدی را در خود جای میدهد و حرکت می کند و اینکه فکر کنیم با پیاده شدن در روز ۲۲ بهمن دوباره می توانیم سوار این قطار شویم طرز فکر اشتباهی است زیرا در طول سال باید با عملکرد درست در کنار آن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11475
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

کرونا :

امروز هیچ تأسفی نمی‌خوریم که آنان در کنار ما نیستند

قطار انقلاب به شهرستانها آمد مسافرانش را پیاده کرد و دوباره مسافران جدیدی را در خود جای میدهد و حرکت می کند و اینکه فکر کنیم با پیاده شدن در روز ۲۲ بهمن دوباره می توانیم سوار این قطار شویم طرز فکر اشتباهی است زیرا در طول سال باید با عملکرد درست در کنار آن راه برویم تا اجازه سوار شدن را بدهد.

پس اگر زودتر اثبات نکنیم که لیاقتش را داریم ممکن است جا بمانیم و جاماندن از این قطار دردناک است.

 

قدر انقلاب خودمان را بدانیم چرا که در گام نخست، آبشخور مقدسی همچون امیرالمؤمنین (ع) و ائمه(ع) دارد، دوم معمار بزرگواری چون امام را دارد و سوم اینکه هدف مقدس آن پیوند عقلانیت و تعبد است.

قطار انقلاب به سرعت به سوی مقصد حرکت می‌کند، خوشا به حال کسانی که از این قطار پیاده نشده و استارت حرکت به سال بعد را زدند و تا مقصد اصلی همراه هستند، البته زیانکاران کسانی هستند که پیاده شده و گاهی عکس مسیر قطار انقلاب و ولایت حرکت می‌کنند.

 

قطار انقلاب دنده عقب ندارد و برای هیچ کس عقب عقب نمی رود و از هر سطحی و از هر مانعی می گذرد . قطار انقلاب در ایستگاه دهه فجر امسال مسافران خود را شناخت و دوباره به راه خود ادامه داد .

سرمایه انسانی دستاورد اصلی انقلاب اسلامی است. قطعاً اگر انقلاب اسلامی نبود این همه امکانات نیز وجود نداشتند. اما وجه ممیز انقلاب اسلامی تربیت انسان‌هاست. ما به عنوان مدیران فرهنگی باید از این سرمایه انسانی بهره ببریم.

البته از یک مسئله نمی توان گذشت و آن این است که هیچ کس نمی تواند دیگران را از قطار انقلاب به زور پیاده کند زیرا قطار انقلاب خود مسافرانش را انتخاب می کنند و همه می دانیم صاحبان این قطار آنقدر قوی و بزرگ هستند که نامشان هم در کتابهای هزاران صفحه ای نمی گنجد و این نشان از ضعف هر شخصی است که فکر و نیت بدی در مورد این قطار داشته باشد.

آیت الله ملک حسینی(ره) حلقه اتصال عشایر با امام و انقلاب بود
دنبال کنید

ما نباید از جا ماندن افرادی خاص از اصول انقلاب تاسف بخوریم چرا که ایشان از ابتدا هم با انقلاب نبوده اند.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) فرموده اند:

«امروز هیچ تأسفی نمی‌خوریم که آنان در کنار ما نیستند چرا که از اول هم نبوده‌اند. انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز هم چوب اعتماد‌‌های فراوان خود را به گروه‌ها و لیبرال‌ها می‌خوریم. آغوش کشور و انقلاب همیشه برای پذیرفتن همه‌ی کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولی نه به قیمت طلبکاری آنان از همه اصول؛»

zxjhr1fr7169_891111_L600

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi