جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان

نماینده‌ی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان گفت: رسانه‌های محترم چون معمولاً در انتقال مطالب ضرورت دارد مطلب رو کامل منتقل کنند خواهش می‌کنم این مطالب را نزنید یا اگر می‌زنید به شکل کامل بزنید که خدای‌نکرده شبهه‌ای بین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35519
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

نماینده‌ی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان گفت: رسانه‌های محترم چون معمولاً در انتقال مطالب ضرورت دارد مطلب رو کامل منتقل کنند خواهش می‌کنم این مطالب را نزنید یا اگر می‌زنید به شکل کامل بزنید که خدای‌نکرده شبهه‌ای بین مسئولین و مردم به وجود نیاید.

وی در ادامه اظهار داشت: اولاً غلامرضا تاج گردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت است و در پهنه ایران‌زمین آن‌کسی که بیشتر از همه توقع دارد برایش کارکنیم مردم شریف گچساران و باشت است. این‌یک نکته اصلی است که همواره باید به آن توجه کنیم و دوم مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد. تلاش خوبی که در استان کهگیلویه و بویراحمد شده صورت می‌گیرد مرهون یک وحدت هماهنگ بین مدیران و مسئولین است.

تاجگردون ادامه داد: بخواهیم و نخواهیم همکاری برخی از عزیزان منجر به نتیجه و اجرای بهتر پروژه‌ها می شوند و آنچه بسیار است همکاری دوستان عزیزم و همکاران جناب حاج زارع و جناب هاشمی بهره بردم و چه در دوره قبل جناب آقای بزرگواری که در کسوت نمایندگی در این جمع سه نفره در این دوره و دوره قبل و چه بسیار هم عزیزان از همکاری بنده در اجرای پروژه‌هایشان استفاده کردن و مجموعه این‌ها دولتی بود که این دولت ما در کنارش بودیم به خاطر اینکه بهتر بتواند کار کند. استاندار خوب، معاونین خوب فرماندار عزیزی که در شهرستانمان داریم که واقعاً زحمت می‌کشند.

وی در خصوص ارتباطش با مسئولین محلی گفت: من همیشه گفته‌ام شاید ۲ درصد – کمتر از ۲ درصد وقتم یا ارتباطم را با فرماندار و مسئولین سیاسی شهرم در مسائل سیاسی اجتماعی باشم عمدتاً در مباحث اقتصادی و زیربنایی داریم باهم صحبت می‌کنیم. خوب در استان چنین بحث‌هایی هست و داریم کار می‌کنیم. من عادت به پاسخ دادن به خیلی از سؤالات و ابهامات که در استان یا شهرستان مطرح می‌شود را ندارم اما بعضی وقت‌ها می‌بینم که مطالبی مطرح می‌شود که اگر پاسخ داده نشود یک زخمی می‌شود در وجود همه ما و در ذهن برخی از مردم شریف استانمان که خدای‌نکرده شاید برداشت دیگری شود به حضور مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان محترم، ائمه جمعه عزیز، نماینده محترم ولی‌فقیه در استان عرض می‌کنم هیچ اتفاق خاصی در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت نگرفته. یک انتخاباتی برگزار شد و یک شخص رئیس‌جمهور شده مردم هم‌رأی دادن و انتخاب کردند. در سراسر کشور به لحاظ درصد رأی نقش ما کمترین نقش هم بود ولی آن چیزی که برای ما مهم است این است که چگونه می‌توانیم از این دولت محترم حداکثر استفاده را برای رفع مشکلات استانمان به عمل بیاوریم.

پیام تبریک فرمانده انتظامی گچساران به مناسبت روز مرد،سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت
دنبال کنید

تاجگردون در ادامه اشاره ای به لایحه بوده ال ۹۶ کرد و اظهار داشت: شما لایحه بودجه سال ۹۶ را مطالعه کنید مثلاً مشکل شهر یاسوج یکی از مشکلات سختش، آب است. شهر و روستاهای استان مشکل‌دارند – تنها راه آب شرب شهر یاسوج عملیاتی شدن سد تنگ سرخ است. خوب نماینده محترم حوزه استانداری و معاونین پیگیر کار هستند. فرض کنید تاج گردون رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه نباشد و یک نفر دیگری هست، باید نماینده بویراحمد با همکاری رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس یا سازمان برنامه‌وبودجه تلاش کنند تا مسئله سد تنگ سرخ را حل کند. خوب چه‌بهتر که رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه همشهری و هم‌زبان و هم استانی‌اش باشد. شما اکنون بودجه ۹۶ را قانون برنامه‌وبودجه را نگاه کنید نسبت به لایحه‌ای که دولت فرستاده.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلش بیان داشت: دولت ۴ میلیارد تومان فرستاده در بودجه، ۱۵ میلیارد تومان مصوب شد، یعنی ۴ میلیارد را کردیم ۱۵ میلیارد. هماهنگی بین بنده و آقای حاج زارع بشود ۱۵ میلیارد که بشود بودجه تنگ سرخ که بتواند شروع به کار کند، خوب این وحدته چرا به این وحدت حمله نمی شود؟ یا آب ۴ شهر شهرستان‌های کهگیلویه امسال در قانون بودجه سال ۹۶ کلاً در کشور دو طرح جدید است یکی آبرسانی به ۴ شهر کهگیلویه است. نامه‌های مشترک می‌نویسیم که یک پروژه به نتیجه برسد. آقای زارع، آقای هاشمی و بزرگواری تلاش کردند که یک پروژه در گچساران به نتیجه برسد. همین تخصیص آب استان کهگیلویه و بویراحمد که سهم عمده‌اش متعلق به شهرستان من است. خوب تلاش نمایندگان است که این اتفاق دارد صورت می‌گیرد. همراهی با استاندار که اتفاق می افتد بعد یک نفر از من یا حاج زارع یا هاشمی خوشش نمیاد بعد یک استان و مردم را گرفتار یک موضوع می‌کنند که ممکن است یک‌وقت اتفاقات دیگری بیافد.

خسرو افشین پور با حضور در محل فرمانداری وارد کارزار انتخاباتی شد
دنبال کنید

تاجگردون همچنین با اشاره به جمعیت کم استان و بودجه آن گفت: سهم استان ما به‌عنوان استانی که جمعیت شهری دارد یعنی هفدهمین استان، اما ۱۶ استان از ما کمتر اعتبار می گیرند.

آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 42 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 44 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 46 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 48 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 50 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 52 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 54 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 56 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 58 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 60 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 62 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 64 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 66 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 68 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 70 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 72 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 74 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 76 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 78 آئین بهره‌برداری از طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان 80

نماینده ی گچساران و باشت در کرونا نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi