شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرمانده انتظامی گچساران به مناسبت روز مرد،سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت

  در آستانه فرا رسیدن رویداد مهم ۲۹ اسفند،فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی با صدور پیامی فرا رسیدن،ولادت با سعادت مولی الموحدین و روز مرد و سال نو و فرارسیدن روز بیست و نهم اسفند ماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت. در پیام این مقام مسئول آمده است:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47666
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۴۰

 

در آستانه فرا رسیدن رویداد مهم ۲۹ اسفند،فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی با صدور پیامی فرا رسیدن،ولادت با سعادت مولی الموحدین و روز مرد و سال نو و فرارسیدن روز بیست و نهم اسفند ماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

در پیام این مقام مسئول آمده است:
“بسم الله الرحمن الرحیم”
۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت ،روزی به یاد ماندنی در تاریخ معاصر ایران و آغازی برای خود اتکایی و مبارزه جدی با سلطه بیگانه است.روزی که در ذهن هر ایرانی واقعه غرور آفرین رهایی از ۴۲ سال استیلای مستقیم استعمار انگلیس بر منابع خدادادی نفت و گاز ایران را به تصویر می کشد.

صنعت بزرگ نفت با گذر از فراز و نشیب های بسیار و تنها به مدد همت و گنجینه ارزشمند اعتقاد به دانش ،مدیریت وتجربه ایرانی توانست خود را از سلطه بیگانه رهایی بخشد؛تا جایی که امروز شاهدیم که این صنعت قله های رفیع افتخار و اقتدار را فتح کرده و نام ایران اسلامی را به نامی آشنا و ماندگار در صنعت انرژی جهان مبدل نموده است.

اینک که صنعت نفت به عنوان امانتی مغتنم و ارزشمند به دست ما سپرده شده است، پاسداری از این صنعت، پاسداری از انقلاب و حفظ آن و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثار ایثارگران و جانبازان و آزادگان محسوب می‌شود و از این منظر ضرورتی صدچندان می‌یابد.

در شرایطی که استکبار جهانی هر روز موانعی را در جهت پیشرفت صنعت کشور ایجاد می‌کند، صنعت نفت با رویکرد تعالی علمی و تخصصی، مسیر توسعه را به خوبی در پیش گرفته و به عنوان بازوی توانمند اقتصاد کشور نقش بی‌بدیل خود را در روند تولید نفت، گاز و پتروشیمی ایفا می‌نماید.

فاز نخست پروژه تصفیه خانه فاضلاب گچساران تیرماه امسال با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود
دنبال کنید

شرایط امروز کشور، فرصت مناسبی را برای ظهور توانمندی‌های صنعت نفت و صنایع داخلی فراهم آورده و بی‌شک لازم است همه براساس وظیفه شرعی و ملی با همدلی در کنار هم تلاش نماییم تا با جهاد اقتصادی آینده‌ای بهتر را برای ایران اسلامی رقم زنیم.

اینجانب به سهم خویش ولادت با سعادت مولی الموحدین و روز مرد و سال نو و فرارسیدن روز بیست و نهم اسفند ماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را به رهبر فرزانه انقلاب،تلاشگران صنعت نفت،عموم ملت شریف ایران اسلامی ، به ویژه مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، مدیران ستادی و تمامی کارکنان و کارگران شریف این صنعت بزرگ و خانواده‌های محترمشان تبریک وآرزوی سربلندی و موفقیت را برایشان از درگاه باریتعالی خواستارم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi