جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسانی که روحیات خط امام (ره) را ندارند در رفتار خود تجدید نظر کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈعبدالعلی گواهیˈ روز شنبه در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با فرمایشات حضرت امام (ره) هیچ تفاوتی ندارد و در حقیقت ایشان، راه و مسیر امام (ره) را ادامه می دهند. گواهی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بنده خاص پرودگار متعال بود،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3459
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۳:۰۵

کرونا :

کسانی که روحیات خط امام (ره) را ندارند در رفتار خود تجدید نظر کنند

کسانی که روحیات خط امام (ره) را ندارند در رفتار خود تجدید نظر کنند 4

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈعبدالعلی گواهیˈ روز شنبه در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با فرمایشات حضرت امام (ره) هیچ تفاوتی ندارد و در حقیقت ایشان، راه و مسیر امام (ره) را ادامه می دهند.

گواهی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بنده خاص پرودگار متعال بود، گفت: امام (ره) مجاهدی بود که با شناخت دقیق از خود توانست خواسته ها و نیات معصومین (ع) را در زندگی و جامعه پیاده کند و در این راه از هیچ تلاشی دست نکشید.

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب تعارف بردار نیست ، تصریح کرد: در حالی که 25 سال از ارتحال امام (ره) می گذرد دشمنان نتوانسته اند خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد کنند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) به وظایفش عمل کرد و این اقدام نتایج بزرگی را در برداشته که نمونه بارز آن پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه گذر زمان بر باورهای حضرت امام (ره) تاثیر نگذاشته بود و ایشان تا پایان عمر شریف خود همان روحیه اوایل انقلاب خود را حفظ کرده بودند، افزود: ایشان همواره دارای روحیه استکبار ستیزی بودند و مدارا کردن و کوتاه آمدن در مقابل دشمن را نهی می کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله (ص) تهران افزود: روزبه روز حقانیت و محبوبیت جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان درحال افزایش است.

تهرام/519/1109/1348 / 1551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
کسانی که روحیات خط امام (ره) را ندارند در رفتار خود تجدید نظر کنند 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi