شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار نوروزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران و کارکنان معاونت حقوقی، امور مجلس و استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران و کارکنان معاونت معاونت حقوقی، امور مجلس و استانها و نیز توسعه مدیریت و منابع به بایسته های تنظیم پیوندهای صف و ستاد تاکید کرد. سیدرضا صالحی امیری در این دیدار ضمن شادباش سال نو گفت: رابطه بین صف و ستاد به صورت عمودی است، صف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33741
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
دیدار نوروزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران و کارکنان معاونت حقوقی، امور مجلس و استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران و کارکنان معاونت معاونت حقوقی، امور مجلس و استانها و نیز توسعه مدیریت و منابع به بایسته های تنظیم پیوندهای صف و ستاد تاکید کرد.

سیدرضا صالحی امیری در این دیدار ضمن شادباش سال نو گفت: رابطه بین صف و ستاد به صورت عمودی است، صف زمانی به موفقیت دست می یابد که ستادی قوی در پشت سر داشته باشد و باید روابط بین صف و ستاد به خوبی تنظیم شده باشد که این امر در دو سطح امکان پذیر است، نخست از راه طراحی ساختار مناسب، دیگر از طریق تدوین شرح وظایف.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن تبیین اهمیت معاونت های ستادی و تاثیر پیوند و همکاری آنها برای پیشبرد امور وزارتخانه افزود: این دو معاونت ستادی فعالیت خوبی دارند و تعاملات مثبت و روبه جلو آنها مشهود و در جهت رویکردهای وزارتخانه است .

وی با بیان فعالیت های هر دو معاونت اضافه کرد: مجلس یک رکن است، حقوقی قلب وزارتخانه است و باید کارآمد و فعال بصورت مستمر در صحنه باشد، امور استانها ۸۰% ظرفیت را به خود اختصاص داده و باید دیده شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانها نیز در دیدار مدیران و کارکنان معاونت مزبور با مقام عالی وزارت ضمن قدردانی از عنایات وی و شادباش سال نو و آرزوی سالی پربار و پربرکت، اظهار امیدواری کرد که سال ۹۶ زیر توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زیر لوای تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال نو با عنوان “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” سال توفیق بیشتر خدمت و جامه عمل پوشاندن به منویات ایشان باشد.

سید هادی حسینی با اشاره به برنامه ریزی مدون معاونت حقوقی، امور مجلس و استانها در سال جدید افزود: با تقسیم کار دقیق در حوزه مجلس هر کدام از همکاران مامور ارتباط با تعدادی از نمایندگان شدند که این امر زمان پاسخگویی به مطالبات و خواسته های آنها را به حداقل می رساند.

حسینی ادامه داد: در امور استانها با دستور مقام عالی وزارت موضوع ارزشیابی مدیران استانها و شهرستانها بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تا پایان فروردین ماه بصورت مدون آماده می شود تا عزل و نصب ها بر پایه آن باشد و در صورت وجود ظرفیت مناسب در درون از افراد سفارشی بیرون از وزارتخانه خودداری شود.

وی با اشاره به اهمیت کار حقوقی در سطح وزارتخانه افزود: کلیه اسناد و املاک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مجددا پایش می کنیم و برای حفظ آنچه داریم و برگرداندن آنچه در دست دیگران است، بصورت برنامه ریزی شده تلاش می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو، از زحمات و حمایت های صالحی امیری قدردانی کرد.

علی اصغر کاراندیش به اقدامات انجام شده در ماه های پایانی سال اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم انجام شده، برگزاری کنگره مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ٢٠ سال با حضور ٧٠٠ نفر از مدیران سراسرکشور بوده است که بر اساس نظرسنجی رضایت حاضران را نیز در پی داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع همچنین به حمایت های مقام عالی وزارت و پیگیری های انجام شده در خصوص تخصیص اعتبارپایان سال اشاره کرد.

کاراندیش در ادامه به ارتباط تنگاتنگ و موثر معاونت توسعه مدیریت منابع و معاونت حقوقی و امور مجلس نیز تاکیدکرد و گفت: ارتباط این دو معاونت از ابتدای دولت یازدهم تاکنون به موفقیت های قابل توجهی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منجر شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که در سال جدید با انسجام بیشتر، در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم اقدامات موثرتری در حوزه فرهنگ و هنر صورت پذیرد.

بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر از نمایشگاه بزرگ بهارستان
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi