جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش استان ظرفیت موفقیت در عرصه ملی را دارد

به گزارش کرونا نیوز ، سید محمد تقی علوی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود:در جلسه ای که با هیئت های ورزشی برگزار شد خواستار ارائه برنامه برای سال ۹۶ شدیم. علوی با بیان اینکه هیئت ها باید برنامه هایی با هدف گذاری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه دهند،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32534
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

کرونا :

ورزش استان ظرفیت موفقیت در عرصه ملی را دارد
به گزارش کرونا نیوز ، سید محمد تقی علوی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود:در جلسه ای که با هیئت های ورزشی برگزار شد خواستار ارائه برنامه برای سال ۹۶ شدیم.

علوی با بیان اینکه هیئت ها باید برنامه هایی با هدف گذاری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه دهند، عنوان داشت: تفاهم نامه ای با هیات های ورزشی استان ایجاد می شود.

علوی گفت: ظرفیت ها و استعداد های بالقوه بسیار خوبی در استان وجود دارد.

وی افزود: می توان از ظرفیت ها و استعداد های موجود حتی در ورزش های پایه استفاده کرد و در عرصه های مختلف داخلی و فراملی کسب مقام و سکو داشته باشیم و استان را به عنوان یک برند کشوری مطرح کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه فعالیت بانوان باید در راس قرار بگیرد گفت:نایب رئیسان هیئت های ورزشی  بانوان در استان فعال هستند.

وی افزود: علاوه بر نشست کلی با هیئت های ورزشی نشست های دوره ای و تخصصی با هیئت های ورزشی برگزار می شود.

علوی بازدید رسمی از شهرستان ها و بررسی مسائل و مشکلات حوزه های مختلف ورزشی آنها را از دیگر برنامه های در دست اقدام عنوان کرد.

محمدتقی علوی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi