جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزئیات نشست امروز مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر/ نشست مجمع با استاندار تهران طی هفته آینده

علیجانی مطرح کرد: جزئیات نشست امروز مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر/ نشست مجمع با استاندار تهران طی هفته آینده سرویس اجتماعی دبیر مجمع نمایندگان استان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از نشست این مجمع با استاندار تهران طی هفته آینده خبر داد. دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۴ محسن علیجانی در گفت‌وگو با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26334
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

جزئیات نشست امروز مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر/ نشست مجمع با استاندار تهران طی هفته آینده
علیجانی مطرح کرد:

جزئیات نشست امروز مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر/ نشست مجمع با استاندار تهران طی هفته آینده

سرویس اجتماعی
دبیر مجمع نمایندگان استان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از نشست این مجمع با استاندار تهران طی هفته آینده خبر داد.

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۴

جزئیات نشست امروز مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر/ نشست مجمع با استاندار تهران طی هفته آینده

محسن علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تشریح نشست امروز مجمع نمایندگان استان تهران افزود: امروز در این جلسه نمایندگان در مورد مشکلات حوزه انتخابیه صحبت کردند و هیأت رئیسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مورد مسائل حادثه شهران و موضوعاتی همچون استفاده از آب‌های آلوده در بخش  کشاورزی در منطقه جنوب تهران به دیگر اعضای مجمع ارائه دادند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس قرار است هفته آینده نشستی را با استاندار تهران و معاونان وی برگزار کنیم تا گزارشی از روند فعالیت‌های خود به نمایندگان تهران ارائه شود.

وی یادآور شد: در این نشست ۴ کارگروه در مجمع نمایندگان تهران تشکیل شد که بر اساس آن هر ۳۰ نفر از نمایندگان تهران در این ۴ کارگروه تقسیم بندی شدند. این ۴ گروه عبارتند از «صنایع، برنامه و بودجه، اقتصاد، انرژی و عمران»، «فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات»، «شوراها، مدیریت شهری و محیط زیست» و «امنیت ملی، امور سیاسی، حقوقی و قضایی»

علیجانی تأکید کرد: قرار شد کلیه مسئولان مرتبط با این ۴ کارگروه دعوت شده تا به ارائه گزارشی در مورد فعالیت‌های خود بپردازند.

این نماینده مردم در مجلس دهم درباره آخرین پیگیری‌ها نسبت به موضوع حادثه شهران افزود: با توجه به حادثه صورت گرفته مجمع نمایندگان نامه‌ای به شهردار تهران، مدیریت آب، گاز و مدیریت بحران استانداری تهران ارسال کرده که برخی از دستگاه‌ها پاسخ این نامه را داده‌اند اما برخی از دستگاه‌ها هنوز پاسخی نداده اند که در فرصت مقتضی این برنامه‌ها جمع‌آوری خواهد شد تا بتوانیم علاوه بر نتیجه‌گیری در مورد علت وقوع این حادثه از حوادث مشابه نیز جلوگیری کنیم.

حاج قاسم اینجاست! / داعش بترسد و بداند
دنبال کنید

علیجانی گفت: در مورد پیگیری‌ها نسبت به کشاورزی با آب‌های آلوده در جنوب شهر تهران نیز نامه‌ای برای مسئولان ذیربط اعم از محیط زیست و آب و فاضلاب در حال ارسال است تا بتوانیم در آینده این مسائل را پیگیری کرده تا مشکل بحث فاضلاب و آب‌های آلوده رفع گردد البته ناگفته نماند که برای رفع این معضل استاندار تهران و فرمانداری شهرستان ری اقداماتی برای جلوگیری از استفاده از این آب ها در کشاورزی به عمل آورده اند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: مجمع درصدد است طی جلسات آینده نشست‌هایی را با شهردار تهران برگزار کند تا گزارشی از چالش‌های موجود پیش روی شهر تهران را ارائه دهند. همچنین درصدد هستیم نشستی را نیز با اعضای شورای شهر تهران نیز برگزار کنیم.

وی تأکید کرد: در نشست امروز نماینده محترم شهرستان رباط کریم نیز میهمان مجمع نمایندگان بودند و بحث مترو مشترک شهرستان اسلامشهر و رباط کریم را پیگیری کردند و مقرر شد نامه‌ای برای شهردار تهران ارسال شود که این نامه به امضای نمایندگان تهران و رباط کریم و اسلامشهر رسید و اجرای این خط مترو را از آقای قالیباف پیگیری کردند.

پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi