چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

لزوم درک متقابل دولت و ملت برای شناسایی و حل مشکلات جامعه

اسفنانی با اشاره به شعار سال مطرح کرد: لزوم درک متقابل دولت و ملت برای شناسایی و حل مشکلات جامعه عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: افزایش قیمت کالاها در طول سال و دفعات مکرر، کاهش توان خرید مردم و ایجاد اختلال در تولید، مشکلات اقتصادی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12767
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶


اسفنانی با اشاره به شعار سال مطرح کرد:


لزوم درک متقابل دولت و ملت برای شناسایی و حل مشکلات جامعه


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: افزایش قیمت کالاها در طول سال و دفعات مکرر، کاهش توان خرید مردم و ایجاد اختلال در تولید، مشکلات اقتصادی در سطح بی سابقه در دوره دوم دولت قبل خاطره خوشی برای مردم نداشت لذا در حال حاضر مردم انتظار دارند دولت با همزبانی و همدلی همان نگاهی را به جامعه داشته باشد که مردم دارند.


لزوم درک متقابل دولت و ملت برای شناسایی و حل مشکلات جامعه 3

محمدعلی اسفنانی با اشاره به شعار سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” گفت: آنچه که مد نظر رهبر معظم انقلاب است با توجه به تحولاتی است که امروز در دنیا رخ می دهد که باید بر همین اساس مهم ترین شاخص های آن را نیز تعیین کنیم.


نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: وحدت کلمه در بخش همدلی و همزبانی دولت با مردم یکی از مهم ترین شاخص ها در این زمینه است.


وی ادامه داد: این مسأله که مسئولان بتوانند وضعیت مردم را درک کرده و نیازهای اساسی در جامعه را بشناسند و به آن توجه کنند مطلب بسیاری مهمی است که باید در دستورکار همه دستگاه ها قرار گیرد.


اسفنانی در ادامه با بیان اینکه صرفا ارائه آمار از سوی مسئولان به معنای همدلی و همزبانی با جامعه نیست، تأکید کرد: ارائه آمار در زمینه اقتصادی و معیشتی مردم نمی تواند منجر به همدلی وهمزبانی با ملت شود ضمن اینکه باید گفته های مسئولان با آنچه مردم مشاهده می کنند مطابقت داشته باشد.

توانمندسازی و ایجاد روحیه کارآفرینی بهترین راه حل رفع مشکلات اشتغال جامعه ایثارگران است
دنبال کنید


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه به بیان شاخص های همدلی و همزبانی دولت و ملت پرداخت و گفت: این مباحث اغلب مربوط به ارزش های کلی نظام، اقتصادی، اشتغال و تولید امروزه جامعه بوده که نیازمند همدلی مردم و مسئولان است.


وی در ادامه با بیان اینکه معمولا هنگام اعلام آمار، قضایا معقول به ذهن می رسد، عنوان کرد: در عمل معمولا شاهد این هستیم گفته مسئولان با اتفاقاتی که در جامعه پیش می اید سازگاری ندارد.


اسفنانی افزود: مردم انتظار دارند با مفاسد اقتصادی با صداقت و قاطعیت برخورد شود تا جامعه به آرامش نسبی برسد.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان با بیان اینکه در سال های گذشته مخصوصا در دوره دوم دولت قبل مردم شاهد اتفاقات ناخوشایندی بودند، خاطرنشان کرد: افزایش قیمت کالاها در طول سال و دفعات مکرر، کاهش توان خرید مردم و ایجاد اختلال در تولید، مشکلات اقتصادی در سطح بی سابقه بود که خاطره خوشی برای مردم نداشت لذا در حال حاضر مردم انتظار دارند با همزبانی و همدلی دولت همان نگاهی را به جامعه داشته باشد که مردم دارند./


پایان پیام


منبع: 
خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi