جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نامه پزشکیان و حسینی صدر برای رسیدگی به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی

نامه پزشکیان و حسینی صدر برای رسیدگی به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی پزشکیان و حسینی صدر از قوه قضائیه خواستند به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی رسیدگی شود.  مسعود پزشکیان و موید حسینی صدر از نمایندگان مجلس نهم در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11930
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۰۱



نامه پزشکیان و حسینی صدر برای رسیدگی به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی


پزشکیان و حسینی صدر از قوه قضائیه خواستند به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی رسیدگی شود.


نامه پزشکیان و حسینی صدر برای رسیدگی به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی 3

 مسعود پزشکیان و موید حسینی صدر از نمایندگان مجلس نهم در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی به برخی اخبار در خصوص دریافت پول از سوی خود از محمدرضا رحیمی و رسیدگی به آن داشتند.


در این نامه آمده است: احتراما به استحضار می‌رساند از آنجائیکه برخی سایت های بدون شناسنامه به دروغ نام اینجانبان را در لیست جعلی دریافت کنندگان پول از آقای رحیمی قرار دادند و این مسئله باعث رنجش خاطر موکلان عزیزمان گردیده است، لذا به پیشنهاد و اصرار موکلان، دوستان و طرفداران بزرگوار درخواست می نمائیم دستور فرمایید فهرست اسامی افرادی که از آقای رحیمی پول گرفته اند اعلام شود و با گردانندگان سایت‌هایی که به دروغ و جعل، نسبت به اینجانبان تهمت و افترا زده اند، برخورد قانونی لازم انجام شود تا ناراحتی به حق موکلان آگاهمان برطرف گشته و شفافیت لازم در فضای رسانه‌ای انجام شود.


امید است با دستورات قاطع حضرتعالی اذهان مردم نسبت به نمایندگان پاک دستی که هیچ وقت کمک مالی از کسی قبول نمی‌کنند و صادقانه برای جلب رضایت خدا و مردم تلاش می‌نمایند، روشن شود.


البته دو نکته دیگر شایان ذکر است:‌ اول اینکه این قبیل حرف های دروغ،‌ کذب و بی‌اساس قابل اعتنا نیستند چون انسان‌های متدین، منصف و با وجدان کاملا آگاه هستند که ما در انتخابات دوره هشتم و نهم به عنوان کاندیدای مستقل حضور پیدا کرده‌ایم و با حمایت قاطع آحاد مردم و عموما قشر مستضعف انتخاب شده‌ایم و خوشبختانه از طرف هیچ شخص،‌گروه و جناح خاصی مورد حمایت مالی قرار نگرفتیم و فقط و فقط وامدار مردم و نظام جمهوری اسلامی هستیم، هر چند که در هر دو دوره هشتم و نهم، برخی از رقبای انتخاباتی مورد حمایت طیف رحیمی قرار داشتند که اطلاعات مربوطه قابل ارائه می‌باشد.

ایران همانند کوبا نیست/ آمریکا متوهم نشود
دنبال کنید


نکته دیگر اینکه به نظر می‌رسد بعد از عزم قاطع قوه قضائیه و شخص حضرتعالی و دولت تدبیر و امید برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد مالی، جریان‌های فساد می‌خواهند این مبارزه قاطع و مستمر را تحت شعاع قرار دهند که نیازمند توجه دقیق می‌باشد.


از بذل توجه جنابعالی تشکر می‌نمائیم./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi