شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاثیرات کارهای فرهنگی با مرور زمان خود را نشان می‌دهند

رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در هفتادمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان گفت: تاثیرات کارهای فرهنگی با مرور زمان خود را نشان می‌دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85638
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

تاثیرات کارهای فرهنگی با مرور زمان خود را نشان می‌دهند

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین رئیسی نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد و رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در هفتادمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تعبیر بسیار دقیقی در رابطه با فرهنگ دارند و آن را به منزله هوا در جامعه معرفی می‌کنند و همانطور که مستحضر هستید هر چیزی که آلوده شود می‌توان آن را جایگزین کرد اما در صورت آلوده شدن هوا امکان جایگزینی وجود ندارد و آسیب‌ها به حداکثر می‌رسد.

وی افزود: امروزه با ابزارهای قوی و رسانه‌های معاند فضای فرهنگی کشور دچار آلودگی‌هایی شده و این آلودگی‌ها موجب شده که به احکام قطعی دین و ضروریات شریعت نیز تعرض و حمله‌هایی انجام شود و ما شاهد باشیم که با تغذیه فکری فرزندان ما از خارج از مرزها انجام شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم عنوان‌کرد: تاثیرات کارهای فرهنگی با مرور زمان خود را نشان می‌دهند و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که در کوتاه مدت برداشتی از کارهای فرهنگی را مشاهده کنیم.

وی بیان‌کرد: تاثیرات کار فرهنگی قابل اندازه گیری و خط‌کش گذاشتن نیست بنابراین باید تمرکز روی این حوزه بیشتر باشد تا عقب‌ماندگی‌ها نیز جبران شود.

رئیسی ادامه‌داد: تولید محتوای فرهنگی که در داخل کشور انجام می‌شود به هیچ عنوان قابل قیاس با حجم تولیدات ضد فرهنگی که توسط دشمنان نیست و باید در این حوزه نیز فکری شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi