شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاثیرات کارهای فرهنگی با مرور زمان خود را نشان می‌دهند

رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در هفتادمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان گفت: تاثیرات کارهای فرهنگی با مرور زمان خود را نشان می‌دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85638
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

تاثیرات کارهای فرهنگی با مرور زمان خود را نشان می‌دهند

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین رئیسی نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد و رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در هفتادمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تعبیر بسیار دقیقی در رابطه با فرهنگ دارند و آن را به منزله هوا در جامعه معرفی می‌کنند و همانطور که مستحضر هستید هر چیزی که آلوده شود می‌توان آن را جایگزین کرد اما در صورت آلوده شدن هوا امکان جایگزینی وجود ندارد و آسیب‌ها به حداکثر می‌رسد.

وی افزود: امروزه با ابزارهای قوی و رسانه‌های معاند فضای فرهنگی کشور دچار آلودگی‌هایی شده و این آلودگی‌ها موجب شده که به احکام قطعی دین و ضروریات شریعت نیز تعرض و حمله‌هایی انجام شود و ما شاهد باشیم که با تغذیه فکری فرزندان ما از خارج از مرزها انجام شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم عنوان‌کرد: تاثیرات کارهای فرهنگی با مرور زمان خود را نشان می‌دهند و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که در کوتاه مدت برداشتی از کارهای فرهنگی را مشاهده کنیم.

وی بیان‌کرد: تاثیرات کار فرهنگی قابل اندازه گیری و خط‌کش گذاشتن نیست بنابراین باید تمرکز روی این حوزه بیشتر باشد تا عقب‌ماندگی‌ها نیز جبران شود.

رئیسی ادامه‌داد: تولید محتوای فرهنگی که در داخل کشور انجام می‌شود به هیچ عنوان قابل قیاس با حجم تولیدات ضد فرهنگی که توسط دشمنان نیست و باید در این حوزه نیز فکری شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi