جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زائرین اربعین دز یادآور کرونا را تزریق کنند/ تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شود

به گزارش کرونا از یاسوج،سید جواد هاشمی‌مهر در نشست استانی ستاد کرونا با اشاره به وضعیت بیماری کرونا گفت: عادی انگاری که در جامعه ایجاد شده نگران کننده است و باید در این خصوص چاره‌اندیشی شود. معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر چند روند بیماری کند و رو به کاهش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80875
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

زائرین اربعین دز یادآور کرونا را تزریق کنند/ تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شود

به گزارش کرونا از یاسوج،سید جواد هاشمی‌مهر در نشست استانی ستاد کرونا با اشاره به وضعیت بیماری کرونا گفت: عادی انگاری که در جامعه ایجاد شده نگران کننده است و باید در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر چند روند بیماری کند و رو به کاهش است اما رافع مسئولیت نیست، گفت: در قبال سلامتی مردم احساس مسئولیت بیشتری شود و گام‌های بهتری برداشته شود.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: اصناف و بازاریان به مانند همیشه در کنترل بازار همکاری کنند تا شاهد اوج‌گیری کرونا نباشیم چرا که پیک هشتم نگران کننده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به در پیش بودن همایش عظیم اربعین اشاره و عنوان کرد: پیاده‌روی اربعین و بازگشایی مدارس و دانشگاه احتمال اوج‌گیری بیماری را مضاعف می‌کند که رسانه‌ها اقناع‌سازی مردم را برای رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک انجام دهند.

وی بیان کرد: ادارات و نهادها موظف هستند این موضوع را در دستور کار قرار دهند و اجازه ورود افراد بدون ماسک که موجب تشدید بیماری شود را ندهند.

هاشمی‌مهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج گفت: اوج‌گیری بیماری در بازگشت زوار اربعین جدی است لذا تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اربعین از جمله قرنطینه اندیشیده شود تا شاهد اوج‌گیری بیماری نباشیم.

وی بیان کرد: زائران کربلا حتما دز سوم و یادآور کرونا را تزریق کنند و استفاده از ماسک را در دستور کار قرار دهند هر چند ممکن است به دلیل گرمای هوا استفاده از ماسک امکان‌پذیر نباشد.

رشد ۱۲۰ درصدی جوجه‌ریزی مرغ در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi