یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گفت وگو با رتبه برتر کنکور علوم تجربی: از درس خواندن لذت می بردم/ روزانه 12 ساعت مطالعه داشتم

به گزارش کرونا از تبریز، امروز یازدهم مردادماه از جمله آن روزهای شیرین و پُراسترس برای یک کنکوری است، نتایج کنکور آمد و نفرات برتر ۱۴۰۱ را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.  دانش آموزان استان آذربایجان شرقی موفق شدند رتبه های دوم رشته علوم انسانی، پنجم رشته علوم تجربی و اول گروه آزمایشی زبان های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78964
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

گفت وگو با رتبه برتر کنکور علوم تجربی: از درس خواندن لذت می بردم/ روزانه 12 ساعت مطالعه داشتم

به گزارش کرونا از تبریز، امروز یازدهم مردادماه از جمله آن روزهای شیرین و پُراسترس برای یک کنکوری است، نتایج کنکور آمد و نفرات برتر ۱۴۰۱ را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد. 

دانش آموزان استان آذربایجان شرقی موفق شدند رتبه های دوم رشته علوم انسانی، پنجم رشته علوم تجربی و اول گروه آزمایشی زبان های خارجی را در کنکور سراسری ۱۴۰۱ کسب کنند. 

بر این اساس؛ کیارش علیزاده، رتبه ۱ گروه آزمایشی زبان‌های خارجی،  مائده ملکی، رتبه ۲ گروه آزمایشی علوم انسانی و نگار هاشم زاده، رتبه ۵ گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کرده اند.

این روزها همه کنکوری‌ها و خانواده‌هایشان در تب و تاب این هستند که فرزندشان چه رتبه‌ای کسب می کنند و با رتبه به دست آمده،‌کدام رشته‌ها را در کدام دانشگاه‌ها  خواهند توانست  انتخاب کنند.

به همین منظور سراغ نفر برتر کنکور سراسری در  علوم تجربی نگار هاشم‌زاده رفتیم و گپ و گفتی با آنها داشتیم که مشروح این گزارش در ادامه می‌آید:

نگار هاشم‌زاده که امروز به عنوان رتبه پنجم کشور در کنکور علوم تجربی اعلام شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: روز ۱۰ تا ۱۲ ساعت زمان برای مطالعه کنکور اختصاص می داده و این زمان را نزدیک به ۳ سالی می باشد که روزانه برای این موضع برنامه ریزی و اجزاء کرده است.

وی می‌گوید منتظر شنیدن خبر رتبه یک یا دوم کشوری بوده و پشتکار، برنامه ریزی، زمان بندی و علاقه‌مندی به درس و تحصیل را رمز موفقیت خود می‌داند و حتی از تفریحات خود در طی این ۳ سال گذشته تا بتواند با بار علمی غنی‌ترین در این ماراتون علمی شرکت کند.

نارضایتی از وضعیت بهداشتی بزرگترین بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه داد/بیمارستانی که فکری به حالش نمی شود+تصاویر
دنبال کنید

هاشم‌زاده دبیرستان را در مدرسه تیزهوشان فرزانگان( سمپاد) به پایان رسانده و از کتاب‌های کنکور و تست استفاده کرده و در مقاطعی هم از دروس کلاس آقایان خادم در درس زیست شناسی، سلامی در درس ریاضی و … به صورت خصوصی بهره برده است.

رتبه پنجم کشور در رشته تجربی قصد دارد در رشته پزشکی وارد دانشگاه شود و ادامه تحصیل دهد.

هاشم‌زاده در خانواده‌ای چهار نفره بزرگ شده و یک برادر بزرگ‌تر از خود دارد و پدرش جعفر هاشم‌زاده عنوان معاونت یکی از واحدهای تولیدی شیرینی و شکلات در تبریز و مادرش، نسرین باغبان حقی مهندس بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴/ی


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi