جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نارضایتی از وضعیت بهداشتی بزرگترین بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه داد/بیمارستانی که فکری به حالش نمی شود+تصاویر

نارضایتی از بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج همچنان ادامه دارد و هیچ مسئولی صدای فریاد رسانه ها و مردم را نمی شنود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، بارها و به صورت مکرر همه ما شنیده ایم و دیده ایم که می گویند بهداشت یکی از مهمترین شاخص ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41554
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

کرونا :

نارضایتی از وضعیت بهداشتی بزرگترین بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه داد/بیمارستانی که فکری به حالش نمی شود+تصاویر
نارضایتی از بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج همچنان ادامه دارد و هیچ مسئولی صدای فریاد رسانه ها و مردم را نمی شنود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، بارها و به صورت مکرر همه ما شنیده ایم و دیده ایم که می گویند بهداشت یکی از مهمترین شاخص ها در یک منطقه است و باید مورد توجه قرار بگیرد بهداشت فردی و عمومی مهمترین ویژگی است که برای سلامت یک جامعه نیاز است امابه شرط آن که در چند شعار و وعده و وعید خلاصه نشود.

بیمارستان ها به عنوان مجهز ترین مراکز درمانی یکی از امن ترین مکان ها برای بیماران است چرا که هم خوب رسیدگی و درمان می شوند و هم در مدتی که بستری هستند بیماری شان تا اندازه ای کنترل می شود اما وای به روزی که خود این بیمارستان ها به محلی برای انتقال بیماری تبدیل شود.

بیمارستان همان گونه که از اسمش مشخص است محل نگهداری از بیمار است بیماری که به دلیل ضعیف بودن وضعیت جسمانی اش ناتوان شده است و هر میکروبی ممکن است خیلی زود وارد بدنش شود و او را از پای دربیاورد.

نارضایتی از وضعیت بهداشتی بزرگترین بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه داد/بیمارستانی که فکری به حالش نمی شود+تصاویر 6

نظافت و تمیز بودن بیمارستان ها یکی از ضروریت های هر بیمارستان است سطل آشغال باید هر روز تعویض شوند کف اتاق ها باید هرروز با مواد ضد عفونی کننده تمیز شوند کاور هر تخت باید بعد از هر بیمار برای بیمار جدید تعویض شود غذای بیمارستان باید متناسب با بیمار و وضعیت آن باشد.

زباله های عفونی  و غیر عفونی نیز هر کدام باید به صورت مجزا و در دو سطل انداخته شوند چیزی که گاهی توسط همراهان بیماران رعایت نمی شود و در بازیافت مشکلاتی را ایجاد می کند چرا که این زباله های عفونی باید به صورت جداگانه معدوم شوند.

سرقت احشام عشایر کهگیلویه و بویراحمد/ عشایر کشیک شبانه می دهند
دنبال کنید

یاسوج به عنوان مرکز استان نسبت به سایر شهرهای استان ها تعداد بیشتری بیمار به آن وارد می شوند و در بیمارستان ها بستری می شوند یکی از قدیمی ترین بیمارستان های شهر یاسوج بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج است بیمارستانی که در چند سال اخیر نارضایتی ها و گلایه هایی را به دنبال داشته  و داد خیلی ها را درآوده است.

نارضایتی از وضعیت بهداشتی بزرگترین بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه داد/بیمارستانی که فکری به حالش نمی شود+تصاویر 7

وضعیت بهداشتی این بیمارستان نارضایتی هایی ایجاد کرده است که رسانه های این استان نیز هر چه داد می زنند گویا هیچ مسئولی نمی شنود باید به اقای استاندار گفت به این بیمارستان نیز بازدید سرزده ای داشته باشد و وضعیت را از نزدیک رصد کند.

یکی از شهروند خبرنگاران تصاویری را در اختیار این پایگاه خبری قرار داده است که نشان از وضعیت نامناسب بهداشتی در بیمارستان امام سجاد (ع) است تصاویری که بد نیست استاندار نیز آنها را ببیند و بداند در این بیمارستان چه می گذرد.

موش هایی که در بیمارستان رژه می روند و یا در گوشه های اتاق ها از بین رفته اند یا توسط همراهان بیمار کشته شده اند و یا مرگ موش بوده اما در هر صورت وجود این موش در بیمارستانی که در مرکز استان قرار دارد و بیشترین مراجعه کننده را دارد قابل تامل است.

نارضایتی از وضعیت بهداشتی بزرگترین بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه داد/بیمارستانی که فکری به حالش نمی شود+تصاویر 8
 
البته باید گفت که این اولین بار نیست که شهروند خبرنگاران تصاویری از وضعیت نامناسب بهداشتی این بیمارستان در اختیار ما قرار می دهد بلکه در گذشته نیز عکس هایی به همراه فیلم از این بیمارستان منتشر شده است اما هیچگاه هیگدام از مسئولان بیمارستان و علوم پزشکی استان پاسخگو نبوده اند.

نارضایتی از وضعیت بهداشتی بزرگترین بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه داد/بیمارستانی که فکری به حالش نمی شود+تصاویر 9

فیلمی که رژه موش ها در بیمارستان را نشان می دهد گویا هیچکس زورش به این موش ها نمی رسد البته وضعیت اسانسور این بیمارستان یکی دیگر از معضلات بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج است آسانسوری که تا کنون هیچکس نتوانسته است آن را چاره کند و مسئولان بیمارستان تا کنون تنها وعده داده است بیش از دو سال است که بیمارستان اسانسور ندارد و هر بار می گویند در دست تعمیر است باید گفت اگر می خواستند یک بیمارستان جدید بسازند در این مدت ساخته بودند چه برسد به یک اسانسور.

بازدید ۷۳۰ هزار گردشگر از کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

برخی از گزارش هایی که توسط رسانه های مختلف منتشر شده است را در زیر ببینید و جالب اینجاست تا کنون هیچ مسئولی پاسخگو نبوده است در زیر تیتر برخی از خبرگزاری های استانی و کشوری در خصوص وضعیت نامناسب بهداشتی در بیمارستان امام سجاد یاسوج است که در چند سال اخیر منتشر شده است باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری تابناک، عصردنا، صبح زاگرس و فانوس زاگرس که در زیر آمده است و تا کنون حتی یک جوابیه از طرف مسئولان منتشر نشده است.

یک اتفاق عجیب در بیمارستان امام سجاد یاسوج + تصاویر

وضعیت نامناسب بخش نوزادان بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج

وضعیت نامناسب بیمارستان امام سجاد یاسوج + تصاویر

وضعیت تأسف‌بار بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج + فیلم

وضعیت نامناسب بهداشتی در بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج+تصاویر

بازی با جان بیمار در یکی از بیمارستان های استان + تصاویر

انتهای پیام/

 

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi