جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساختمان دادگستری پردیس افتتاح شد/ تشکیل ستاد مبارزه با زمین خواری در شهرستان‌ها

به گزارش کرونا از پردیس ساختمان جدید دادگستری شهرستان پردیس صبح امروز در محل فاز ۴ این شهر و در خیابان دانشگاه علوم شناختی با حضور علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران،  شاهرخ جلیلیان معاون امور مالی قوه قضائیه،  داراب رحمتی معاون مالی پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل، امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77777
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

کرونا :

ساختمان دادگستری پردیس افتتاح شد/ تشکیل ستاد مبارزه با زمین خواری در شهرستان‌ها

به گزارش کرونا از پردیس ساختمان جدید دادگستری شهرستان پردیس صبح امروز در محل فاز ۴ این شهر و در خیابان دانشگاه علوم شناختی با حضور علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران،  شاهرخ جلیلیان معاون امور مالی قوه قضائیه،  داراب رحمتی معاون مالی پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل، امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار، شهرداران و سایر رؤسای ادارات افتتاح شد‌.

علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح این ساختمان و جدا شدن دادگستری از دادستانی پردیس، اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم ساختمان دادگستری را برای تسهیل در امورات مردم و با حضور مسوولان شهرستان افتتاح کنیم.

وی گفت: این ساختمان با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع و ساختمان آن با مساحت ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته و امروز به بهره برداری رسید.

القاصی مهر افزود: این پروژه از سال ۱۳۹۶ آغاز و پس از پنج سال به اتمام رسید اما در دوره جدید ریاست قوه قضاییه و با حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و دستور ویژه‌ای که نسبت به این شهرستان داشتند، این ساختمان پس از ۸ ماه کار شبانه روزی تکمیل شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: اعتبارات ساخت این بنا ۱۲ و نیم میلیارد تومان بوده که عمدتا از محل اعتباراتی بوده که در اختیار شخص رئیس قوه قضاییه قرار داشته و تماما از این محل پرداخت شده است.

ساختمان دادگستری پردیس افتتاح شد/ تشکیل ستاد مبارزه با زمین خواری در شهرستان‌ها 3

وی با اشاره به عنایت ویژه رئیس قوه نسبت به پردیس ابراز کرد: هدف ما در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه این است که تمام امورات مردم در زمان، فضا و کیفیت بالاتر و مناسبتر انجام شود و امیدواریم با تلاش‌ها و اهتمام ویژه‌ای که همکاران ما در این شهرستان دارند امورات مردم در مجموعه قضایی به بهترین نحو انجام شود.

تجلیل متفاوت از خانواده ۴۳ شهیدی که در بیت‌المقدس آسمانی شدند
دنبال کنید

القاصی مهر در خصوص برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد مساله ورود جدی و قاطع به ساخت و سازهای غیرمجاز، تغییر کاربری‌های بدون مجوز و بناهایی که در بستر رودخانه ها ساخته شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: در بسیاری از شهرستانهای استان تهران با تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم، ستاد مبارزه با زمین خواری و شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی مساله تغییر کاربری ها و تصرفات غیرمجاز را در دستور کار جدی قرار داده‌ایم.

وی تاکید کرد: در پردیس نیز تاکید داشتیم مواردی که اتفاق افتاده مانند ساخت و سازهای غیرمجاز، بناهای ساخته شده و تصرفات را در جلسات شورای تامین مطرح و با هماهنگی‌های لازم نسبت به قلع و قم بناها و تصرفات غیرمجاز اقدام شود و تلاش شود تا در آینده نیز از ساخت و سازهای جدید جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi