پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظارت بر روند توزیع نهاده های دامی در شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی،  نشست طرح هویت‌گذاری دام با حضور مدیر جهاد کشاورزی، بخشدار مرکزی و بخشداران سرآسیاب و ممبی و دهیاران شهرستان بهمئی در سالن جلسات شهید چکی فرمانداری این شهرستان برگزار شد. علی عباسپور بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی گفت: با توجه به وجود دامدار کارت و موجودیت آمار دقیق آن‌ها،هیچ دهیار و شورای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75103
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

نظارت بر روند توزیع نهاده های دامی در شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی،  نشست طرح هویت‌گذاری دام با حضور مدیر جهاد کشاورزی، بخشدار مرکزی و بخشداران سرآسیاب و ممبی و دهیاران شهرستان بهمئی در سالن جلسات شهید چکی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی عباسپور بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی گفت: با توجه به وجود دامدار کارت و موجودیت آمار دقیق آن‌ها،هیچ دهیار و شورای حق سودجویی و ارائه آمار کاذب و غیر واقعی را ندارد و در همین راستا نظارت دقیق صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد : مدیران ادارات باید با دهیاران تامل خوبی داشته باشند زیرا نماینده دولت در روستاها هستند و توزیع نهاده‌های دامی در روستاها باید با هماهنگی دهیاران و شوراها انجام پذیرد.

علی عباسپور اظهار داشت : جهاد کشاورزی و امور عشایر در خصوص اجرای طرح هویت گذاری دام در حوزه عشایر تدابیر لازم را داشته باشند و جهاد کشاورزی با هماهنگی نیروی انتظامی از خروج نهاده‌های دامی به صورت غیر مجاز جلوگیری شود.

بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی گفت: از نظارت بر بیمه دام‌ها و محصولات کشاورزی و رفع مشکلات بیمه ها تقدیر و تشکر کرد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: برای تسهیلات کشاورزی در شهرستان بهمئی دامدار کارت وجود دارد و باتوجه به همین کارت آمار دامداری مشخصی وجود دارد ،اما در آمار دهی واقعی خیلی از عزیزان از دریافت این تسهیلات بی بهره هستند.

وی ادامه داد : در خصوص سودجویی‌ها در بخش توزیع نهاده‌های دامی گفت: که تدابیر لازم صورت گرفته که امیدوار هستیم دیگر شاهد این موارد نباشیم.

وی ادامه داد : در خیلی از روستاها باتوجه به اینکه شورا و دهیاری وجود ندارد ، به انتخاب مردم همان روستا معتمدینی برای توزیع نهاده ها معرفی شدند و امید است باتوزیع عادلانه این نهاده ها دیگر شاهد بی عدالتی دراین زمینه نباشیم‌.

گچساران دیروز و امروز به روایت مرد روستایی+فیلم
دنبال کنید

 زکی نژاد اظهار داشت : دهیاران و شوراها می‌توانند با مشخص کردن زمان مناسب از پیش تعیین شده برای رفاه حال دامداران ، از هدر رفت زمان و رفت و آمد این عزیزان جلوگیری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در خصوص مزایای بیمه کشاورزی گفت :خیلی از دامداران در طول سال متحمل ضررهای زیادی می شوند و با این حداقل هزینه برای بیمه دام سبک خود، بخشی از از ضرر خود را تامین کنند.

وی در خصوص افزایش قیمت نهاده های دامی گفت : تاکنون ابلاغیه در خصوص افزایش قیمت به جهاد کشاورزی ابلاغ نشده اما اصلاح یارانه ها سبب افزایش قیمت نهاده‌های دامی شده است و انتظار داریم با توزیع این نهاده ها آرامش در بازار را حفظ کنیم.


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi