شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظارت بر روند توزیع نهاده های دامی در شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی،  نشست طرح هویت‌گذاری دام با حضور مدیر جهاد کشاورزی، بخشدار مرکزی و بخشداران سرآسیاب و ممبی و دهیاران شهرستان بهمئی در سالن جلسات شهید چکی فرمانداری این شهرستان برگزار شد. علی عباسپور بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی گفت: با توجه به وجود دامدار کارت و موجودیت آمار دقیق آن‌ها،هیچ دهیار و شورای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75103
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

نظارت بر روند توزیع نهاده های دامی در شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی،  نشست طرح هویت‌گذاری دام با حضور مدیر جهاد کشاورزی، بخشدار مرکزی و بخشداران سرآسیاب و ممبی و دهیاران شهرستان بهمئی در سالن جلسات شهید چکی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی عباسپور بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی گفت: با توجه به وجود دامدار کارت و موجودیت آمار دقیق آن‌ها،هیچ دهیار و شورای حق سودجویی و ارائه آمار کاذب و غیر واقعی را ندارد و در همین راستا نظارت دقیق صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد : مدیران ادارات باید با دهیاران تامل خوبی داشته باشند زیرا نماینده دولت در روستاها هستند و توزیع نهاده‌های دامی در روستاها باید با هماهنگی دهیاران و شوراها انجام پذیرد.

علی عباسپور اظهار داشت : جهاد کشاورزی و امور عشایر در خصوص اجرای طرح هویت گذاری دام در حوزه عشایر تدابیر لازم را داشته باشند و جهاد کشاورزی با هماهنگی نیروی انتظامی از خروج نهاده‌های دامی به صورت غیر مجاز جلوگیری شود.

بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی گفت: از نظارت بر بیمه دام‌ها و محصولات کشاورزی و رفع مشکلات بیمه ها تقدیر و تشکر کرد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: برای تسهیلات کشاورزی در شهرستان بهمئی دامدار کارت وجود دارد و باتوجه به همین کارت آمار دامداری مشخصی وجود دارد ،اما در آمار دهی واقعی خیلی از عزیزان از دریافت این تسهیلات بی بهره هستند.

وی ادامه داد : در خصوص سودجویی‌ها در بخش توزیع نهاده‌های دامی گفت: که تدابیر لازم صورت گرفته که امیدوار هستیم دیگر شاهد این موارد نباشیم.

وی ادامه داد : در خیلی از روستاها باتوجه به اینکه شورا و دهیاری وجود ندارد ، به انتخاب مردم همان روستا معتمدینی برای توزیع نهاده ها معرفی شدند و امید است باتوزیع عادلانه این نهاده ها دیگر شاهد بی عدالتی دراین زمینه نباشیم‌.

سیاست نصف‌جهان در سالی که گذشت | مرور «ترین‌های سیاسی» اصفهان در سال ۹۹
دنبال کنید

 زکی نژاد اظهار داشت : دهیاران و شوراها می‌توانند با مشخص کردن زمان مناسب از پیش تعیین شده برای رفاه حال دامداران ، از هدر رفت زمان و رفت و آمد این عزیزان جلوگیری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در خصوص مزایای بیمه کشاورزی گفت :خیلی از دامداران در طول سال متحمل ضررهای زیادی می شوند و با این حداقل هزینه برای بیمه دام سبک خود، بخشی از از ضرر خود را تامین کنند.

وی در خصوص افزایش قیمت نهاده های دامی گفت : تاکنون ابلاغیه در خصوص افزایش قیمت به جهاد کشاورزی ابلاغ نشده اما اصلاح یارانه ها سبب افزایش قیمت نهاده‌های دامی شده است و انتظار داریم با توزیع این نهاده ها آرامش در بازار را حفظ کنیم.


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi