یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه فرسایشی نشود

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس،گفت: سرانه فضای آموزشی و حوزه سلامت در ساوه متناسب با جمعیت این شهرستان، به لحاظ مهاجرپذیر بودن آن نیست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74878
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

روند ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه فرسایشی نشود

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،حجت‌الاسلام محمد سبزی در آیین تجلیل از خیر سلامت دکتر علی جراحی‌زاده و افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت در ساوه اظهار کرد: دکتر جراحی‌زاده چهره خوشنام ساوجی در حوزه مدرسه‌سازی و سلامت است و خیرات و برکات اقدامات خیرخواهانه او با وجود اینکه در خارج از کشور ساکن هستند همشهریان خود را بهره‌مند کرده است.

 نماینده مردم ساوه و زرندیه در  مجلس شورای اسلامی افزود: مشارکت در امور خیرخواهانه مانند چراغی است که باید در زمانی که در قید حیات هستیم روشن نگه داریم تا باقیات صالحاتی برای خود ذخیره کرده و در نزد خدای تعالی از اجر و قرب آن بهره‌مند شویم.

وی گفت: در شرایط کرونایی ملت ایران خوش درخشیدند و با مشارکت در کمک‌های مومنانه و تامین تجهیزات پزشکی، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، ایران جزو کشورهایی بود که شرایط کرونایی را با همدلی مردم به خوبی مدیریت کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ویژگی مهاجرپذیری ساوه گفت: مزیت صنعتی و کشاورزی ساوه این شهرستان را به یک منطقه مهاجرپذیر تبدیل کرده است اما علیرغم افزایش جمعیت ساوه و زرندیه و قرار گرفتن ۴۷ درصد صنایع استان در این منطقه، کمبود در زیرساخت‌های سلامت و فضای آموزشی دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت به دلیل محدودیت بودجه‌ای نمی تواند سرانه آموزشی و سلامت را افزایش دهد و بخشی از نیازهای حوزه سلامت و مدرسه سازی با مشارکت خیرین تامین می‌شود.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی گفت: این پروژه سالهاست که به دلیل محدودیت منابع مالی نیمه تمام مانده بود اما با تخصیص اعتبارات لازم از سال گذشته سرعت اجرا شتاب گرفته است و در سال جاری نیز ۴۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که موجب تسریع در اجرای پروژه خواهد شد.

ضرورت همکاری مسئولان مربوطه برای رفع مشکل فاضلاب دشت آزادگان وهویزه
دنبال کنید

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم روند ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه فرسایشی شود، تصریح کرد: تخصیص اعتبار لازم برای این بیمارستان در سفر ریاست جمهوری یکی از پروژه‌های اولویت‌دار است تا بتوان با مشارکت دولتی و خیرین این پروژه را تکمیل و به بهره برداری رساند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi