چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه فرسایشی نشود

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس،گفت: سرانه فضای آموزشی و حوزه سلامت در ساوه متناسب با جمعیت این شهرستان، به لحاظ مهاجرپذیر بودن آن نیست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74878
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

روند ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه فرسایشی نشود

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،حجت‌الاسلام محمد سبزی در آیین تجلیل از خیر سلامت دکتر علی جراحی‌زاده و افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت در ساوه اظهار کرد: دکتر جراحی‌زاده چهره خوشنام ساوجی در حوزه مدرسه‌سازی و سلامت است و خیرات و برکات اقدامات خیرخواهانه او با وجود اینکه در خارج از کشور ساکن هستند همشهریان خود را بهره‌مند کرده است.

 نماینده مردم ساوه و زرندیه در  مجلس شورای اسلامی افزود: مشارکت در امور خیرخواهانه مانند چراغی است که باید در زمانی که در قید حیات هستیم روشن نگه داریم تا باقیات صالحاتی برای خود ذخیره کرده و در نزد خدای تعالی از اجر و قرب آن بهره‌مند شویم.

وی گفت: در شرایط کرونایی ملت ایران خوش درخشیدند و با مشارکت در کمک‌های مومنانه و تامین تجهیزات پزشکی، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، ایران جزو کشورهایی بود که شرایط کرونایی را با همدلی مردم به خوبی مدیریت کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ویژگی مهاجرپذیری ساوه گفت: مزیت صنعتی و کشاورزی ساوه این شهرستان را به یک منطقه مهاجرپذیر تبدیل کرده است اما علیرغم افزایش جمعیت ساوه و زرندیه و قرار گرفتن ۴۷ درصد صنایع استان در این منطقه، کمبود در زیرساخت‌های سلامت و فضای آموزشی دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت به دلیل محدودیت بودجه‌ای نمی تواند سرانه آموزشی و سلامت را افزایش دهد و بخشی از نیازهای حوزه سلامت و مدرسه سازی با مشارکت خیرین تامین می‌شود.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی گفت: این پروژه سالهاست که به دلیل محدودیت منابع مالی نیمه تمام مانده بود اما با تخصیص اعتبارات لازم از سال گذشته سرعت اجرا شتاب گرفته است و در سال جاری نیز ۴۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که موجب تسریع در اجرای پروژه خواهد شد.

دستگیری یکی از سرپل‌های ارتباطی BBC و اینترنشنال در اصفهان
دنبال کنید

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم روند ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه فرسایشی شود، تصریح کرد: تخصیص اعتبار لازم برای این بیمارستان در سفر ریاست جمهوری یکی از پروژه‌های اولویت‌دار است تا بتوان با مشارکت دولتی و خیرین این پروژه را تکمیل و به بهره برداری رساند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi