شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت همکاری مسئولان مربوطه برای رفع مشکل فاضلاب دشت آزادگان وهویزه

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس، افزود: انتظار داریم با همکاری مسئولان مربوطه مشکل فاضلاب دشت آزادگان، هویزه، رفیع، بستان و سوسنگرد حل شود، همچنین روند هدایت آب‌‎های سطحی شهرهای هویزه و کوت تسریع شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102354
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

ضرورت همکاری مسئولان مربوطه برای رفع مشکل فاضلاب دشت آزادگان وهویزه

قاسم ساعدی در گفت‎‌‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه شهری حوزه انتخابیه خود، گفت: دشت آزادگان و هویزه قهرمان دو شهرستانی هستند که در نقطه صفر مرزی قرار دارند و از جمله سرزمین‌هایی هستند که خاک مقدسی دارند بنابراین باید توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات آنها در حوزه شهری شود.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتظار داریم با همکاری مسئولان مربوطه مشکل فاضلاب دشت آزادگان وهویزه و شهرهای رفیع، بستان و سوسنگرد حل شود.

وی تصریح کرد: هدایت آب‌های سطحی شهرهای هویزه و کوت از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد که تحقق این مهم نیز نیازمند تامین مبالغ بسیار سنگینی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته به تازگی با اخذ ماده۵۶ برای این پروژه با همکاری و هماهنگی وزیرنیرو و مدیرعامل بانک ملی ایران، مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شد و پیمانکاران نیز تعیین شدند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در حوزه بهسازی شهرها نیز نیاز به آسفالت معابر عمومی وجود دارد تا جهت تامین رفاه شهروندان از حالت فرسودگی خارج شوند و با احیای فضای سبز بتوانیم یک نشاطی را در این شهرهای مرزی ایجاد کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi