یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری ۴۴۷ برنامه به مناسبت سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد/ انتقاد از عملکرد ضعیف شهرداری یاسوج در حوزه فرهنگ

به گزارش کرونا از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات الی بیت المقدس به اهمیت آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سوم خرداد آیینه دفاع مقدس است چرا که در اقتدار قدرت نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی نقش مهمی داشت. مدیرکل بنیاد حفظ آثار و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74557
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

برگزاری ۴۴۷ برنامه به مناسبت سوم خرداد  در کهگیلویه و بویراحمد/ انتقاد از عملکرد ضعیف شهرداری یاسوج در حوزه فرهنگ

به گزارش کرونا از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات الی بیت المقدس به اهمیت آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سوم خرداد آیینه دفاع مقدس است چرا که در اقتدار قدرت نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی نقش مهمی داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت سوم خرداد گفت: صدام زیادخواهی فراوانی داشت و فکر اشغال ایران طی چند روز را در ذهن می‌پروراند و به فکر تصرف بر اروند بود اما با مقاومت جانانه مردم ایران مواجه شدند و ۵ هزار و ۳۷ کیلومتر از خاک مقدس جمهوری اسلامی آزاد شد از طرفی شهرهای مهم عراق که نزدیک این مناطق بودند تهدید شدند.

وی به پیامدهای بین‌المللی حماسه سوم خرداد اشاره و عنوان کرد: این عملیات در رسانه‌های دنیا بازتاب گسترده‌ای داشت و سبب ترس حامیان صدام از این عملیات شد لذا پاسداشت این روز حائز اهمیت است.

این مسئول با اشاره به اینکه ستاد استانی دفاع مقدس به ریاست استاندار تشکیل و کمیته‌های شهرستانی به ریاست فرمانداران و دبیری بسیج نواحی فعال شد، گفت: طی این ایام ۷۶ عنوان برنامه و ۴۴۷ ریز برنامه را جمع‌بندی کردیم محیط‌سازی مکان و سازمان‌ها، صبحگاه مشترک سپاه،برگزاری مسابقات ورزشی سوم خرداد، کنگره شهدای روحانی و تجلیل از خانواده ۳۴ شهدای روحانی برگزاری ۱۰ یادواره شهدا، برگزاری نشست‌های تخصصی و میزگردها و پرداختن به چرایی جنگ بعد از عملیات غرور آفرین سوم خرداد برای رفع شبهات از برنامه‌های این ایام است.

وی بیان کرد: سخنرانی فرمانده‌هان قبل از خطبه‌های نماز جمعه و برگزاری فیلم دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان این عملیات غرورآفرین، رونمایی از  ۴ عنوان کتاب با موضوع پژوهش دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این ایام است.

شهدا با پیروی از ولایت فقیه راه شهدای کربلا را رفتند
دنبال کنید

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه سه بعدی روز مقاومت و پیروزی و افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر گفت: به مناسبت سوم خرداد نمایش خیابانی در سطح شهر یاسوج اجرا خواهد شد.

آسمند از آغاز تدوین شناسنامه شهدای عملیات الی بیت‌‌المقدس در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری در حوزه فرهنگ ضعیف عمل کرده است و مربوط به این دوره نیست بلکه در همه دوره‌ها ضعف وجود داشته است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi