جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری ۴۴۷ برنامه به مناسبت سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد/ انتقاد از عملکرد ضعیف شهرداری یاسوج در حوزه فرهنگ

به گزارش کرونا از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات الی بیت المقدس به اهمیت آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سوم خرداد آیینه دفاع مقدس است چرا که در اقتدار قدرت نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی نقش مهمی داشت. مدیرکل بنیاد حفظ آثار و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74557
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

برگزاری ۴۴۷ برنامه به مناسبت سوم خرداد  در کهگیلویه و بویراحمد/ انتقاد از عملکرد ضعیف شهرداری یاسوج در حوزه فرهنگ

به گزارش کرونا از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات الی بیت المقدس به اهمیت آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سوم خرداد آیینه دفاع مقدس است چرا که در اقتدار قدرت نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی نقش مهمی داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت سوم خرداد گفت: صدام زیادخواهی فراوانی داشت و فکر اشغال ایران طی چند روز را در ذهن می‌پروراند و به فکر تصرف بر اروند بود اما با مقاومت جانانه مردم ایران مواجه شدند و ۵ هزار و ۳۷ کیلومتر از خاک مقدس جمهوری اسلامی آزاد شد از طرفی شهرهای مهم عراق که نزدیک این مناطق بودند تهدید شدند.

وی به پیامدهای بین‌المللی حماسه سوم خرداد اشاره و عنوان کرد: این عملیات در رسانه‌های دنیا بازتاب گسترده‌ای داشت و سبب ترس حامیان صدام از این عملیات شد لذا پاسداشت این روز حائز اهمیت است.

این مسئول با اشاره به اینکه ستاد استانی دفاع مقدس به ریاست استاندار تشکیل و کمیته‌های شهرستانی به ریاست فرمانداران و دبیری بسیج نواحی فعال شد، گفت: طی این ایام ۷۶ عنوان برنامه و ۴۴۷ ریز برنامه را جمع‌بندی کردیم محیط‌سازی مکان و سازمان‌ها، صبحگاه مشترک سپاه،برگزاری مسابقات ورزشی سوم خرداد، کنگره شهدای روحانی و تجلیل از خانواده ۳۴ شهدای روحانی برگزاری ۱۰ یادواره شهدا، برگزاری نشست‌های تخصصی و میزگردها و پرداختن به چرایی جنگ بعد از عملیات غرور آفرین سوم خرداد برای رفع شبهات از برنامه‌های این ایام است.

وی بیان کرد: سخنرانی فرمانده‌هان قبل از خطبه‌های نماز جمعه و برگزاری فیلم دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان این عملیات غرورآفرین، رونمایی از  ۴ عنوان کتاب با موضوع پژوهش دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این ایام است.

افتتاح و کلنگ زنی ۵ پروژه عشایری در سفر رئیس جمهور به استان
دنبال کنید

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه سه بعدی روز مقاومت و پیروزی و افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر گفت: به مناسبت سوم خرداد نمایش خیابانی در سطح شهر یاسوج اجرا خواهد شد.

آسمند از آغاز تدوین شناسنامه شهدای عملیات الی بیت‌‌المقدس در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری در حوزه فرهنگ ضعیف عمل کرده است و مربوط به این دوره نیست بلکه در همه دوره‌ها ضعف وجود داشته است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi