سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۴ روستای منطقه تنگ تامرادی بویراحمد به اینترنت پرسرعت متصل شدند

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۴ روستای منطقه تنگ تامرادی بویراحمد به شبکه اینترنت پرسرعت متصل شدند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62300
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

۲۴ روستای منطقه تنگ تامرادی بویراحمد به اینترنت پرسرعت متصل شدند

مهدی روشنفکر روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: با هزینه‌ای افزون بر ۳۰ میلیارد ریال سایت تلفن همراه منطقه تنگ تامرادی تحت پوشش شبکه اینترنت پر سرعت قرار گرفت.

وی افزود: این خطه از دیار بویراحمد روایت‌گر رشادت‌های بی‌مثال مردم غیور مردم این دیار در مقابل استکبار است.

نماینده مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محرومیت در استان کهگیلویه و بویراحمد آنقدر زیاد است که بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و حجم خدمات نظام همچنان شاهد محرومیت در این دیار هستیم.

روشنفکر تصریح کرد: مسئولان خود را خادم مردم بدانند و این مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب با همه سختی‌ها بر وفاداری خود به نظام وفادار مانده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای تبدیل شدن روستای سپیدار به شهر اشاره کرد و ابراز داشت: زیرساخت‌ها و امکانات موجود در این منطقه در شأن این مردم نیست و مسئولان باید تلاش کنند که رفاه و آرامش در زندگی مردم احساس شود.

تنگ تامرادی بخشی از هویت و تاریخ پرافتخار کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد است که با وجود قابلیت ها و ظرفیت های متنوع در بخش های گوناگون اما همچنان با محرومیت های عمیق و نداشتن امکانات و زیرساخت های اولیه دست و پنجه نرم می کنند.

پراکندگی روستاها، کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه و انباشت شدن مشکلات و تنگناهای تاریخی و از گذشته های دور به جا مانده ،کار خدمات رسانی و تلاش دولت برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در این منطقه را نیز با چالش مواجه کرده است.

زلفی گل: زمینه اشتغال فعالان طرح دستیار فناوری در دانش بنیان ها فراهم است
دنبال کنید

منطقه تنگ تامرادی با جمعیتی افزون بر یکهزار و ۵۰۰ نفر در قالب بیش از۳۰ روستای پراکنده در فاصله حدود ۳۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

روستای تنگ تامرادی از سطح دریا ۱۴۰۰ متر ارتفاع دارد و تحت تأثیر اقلیم معتدل و مربوط، آب و هوای آن در فصول بهار و تابستان مطبوع و دلپذیر و در زمستان سرد است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi