جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۴ روستای منطقه تنگ تامرادی بویراحمد به اینترنت پرسرعت متصل شدند

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۴ روستای منطقه تنگ تامرادی بویراحمد به شبکه اینترنت پرسرعت متصل شدند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62300
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

۲۴ روستای منطقه تنگ تامرادی بویراحمد به اینترنت پرسرعت متصل شدند

مهدی روشنفکر روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: با هزینه‌ای افزون بر ۳۰ میلیارد ریال سایت تلفن همراه منطقه تنگ تامرادی تحت پوشش شبکه اینترنت پر سرعت قرار گرفت.

وی افزود: این خطه از دیار بویراحمد روایت‌گر رشادت‌های بی‌مثال مردم غیور مردم این دیار در مقابل استکبار است.

نماینده مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محرومیت در استان کهگیلویه و بویراحمد آنقدر زیاد است که بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و حجم خدمات نظام همچنان شاهد محرومیت در این دیار هستیم.

روشنفکر تصریح کرد: مسئولان خود را خادم مردم بدانند و این مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب با همه سختی‌ها بر وفاداری خود به نظام وفادار مانده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای تبدیل شدن روستای سپیدار به شهر اشاره کرد و ابراز داشت: زیرساخت‌ها و امکانات موجود در این منطقه در شأن این مردم نیست و مسئولان باید تلاش کنند که رفاه و آرامش در زندگی مردم احساس شود.

تنگ تامرادی بخشی از هویت و تاریخ پرافتخار کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد است که با وجود قابلیت ها و ظرفیت های متنوع در بخش های گوناگون اما همچنان با محرومیت های عمیق و نداشتن امکانات و زیرساخت های اولیه دست و پنجه نرم می کنند.

پراکندگی روستاها، کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه و انباشت شدن مشکلات و تنگناهای تاریخی و از گذشته های دور به جا مانده ،کار خدمات رسانی و تلاش دولت برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در این منطقه را نیز با چالش مواجه کرده است.

صعود بی دردسر نفت وگازگچساران به دور بعد جام حذفی
دنبال کنید

منطقه تنگ تامرادی با جمعیتی افزون بر یکهزار و ۵۰۰ نفر در قالب بیش از۳۰ روستای پراکنده در فاصله حدود ۳۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

روستای تنگ تامرادی از سطح دریا ۱۴۰۰ متر ارتفاع دارد و تحت تأثیر اقلیم معتدل و مربوط، آب و هوای آن در فصول بهار و تابستان مطبوع و دلپذیر و در زمستان سرد است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi