جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظام کاهش مسائل و مشکلات در هر استان تهیه شود

یاسوج- کرونا نیوز- فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: باید نظام کاهش مسائل و مشکلات در هر استان تهیه شده و سپس از کارگزاران مطالبه گری کرد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61528
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

نظام کاهش مسائل و مشکلات در هر استان تهیه شود

به گزارش کرونا نیوز، سعید محمد عصر چهارشنبه در جمع نخبگان و دانشگاهیان حامی آیت الله سید ابراهیم رئیسی داوطلب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در یاسوج اظهار داشت: راهکار کاهش مسائل و مشکلات کشور مدیریت صحیح است و باید مدیرانی بر سر کار بیایند که در کف میدان باشند و در اتاق های دربسته نمی توان کشور را اداره کرد. 

وی بیان کرد: برخی افراد به جای فکر کردن برای مردم به سود دسته و گروه خود فکر می کنند و این دودستگی های سیاسی تا الان برای جامعه فایده نداشته و بعدها نیز مفید نخواهد بود. 

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ص) عنوان کرد: بانک ها وظیفه دارند پول خود را از واسطه گری وارد عرصه تولید کنند از جمله ۵٢٠ واحد استان کهگیلویه و بویراحمد که برای نقدینگی نیاز شدیدی دارند. 

محمد عنوان کرد: عده ای می خواهند بگویند نظام توان ندارد مردم را اداره کند، می گویند حکومت دینی لیاقت اداره جامعه را ندارد که سخن اشتباهی است. 

وی ابراز داشت: در دولت آینده باید همه عقب ماندگی ها در حوزه مسکن طی چهار سال جبران شود و درصورت احیای آن ١١٠ حوزه مرتبط با مسکن نیز فعال خواهد شد. 

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: پروژه های بزرگ دولتی باید به سبک سهامی عام منابع مردم را جذب کنند، نقدینگی که به کشور لطمه می زند نیز کنترل می شود. 

محمد اظهار داشت: امروز صنعت نساجی کشور که یکی از موتورهای متحرک اقتصاد است مشکلات فراوانی برای تهیه مواد اولیه دارند که این مشکلات باید برطرف شود. 

خدمات ویژه موکب شهدای مدافع حرم اوقاف کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در اربعین
دنبال کنید

وی افزود: زنجیره های ارزش کشور تکمیل نشده و سود منابع به جیب کشورهای دیگر می رود و در نتیجه هر چه نفت فروخته می شود کشور فقیرتر می شود.  

وی عنوان کرد: پس از اعلام تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان به این جمع بندی رسیدیم که همه باید پشت سر آیت الله سید ابراهیم رئیسی برویم و رویکرد جوانگرایی و انقلابی را در کشور پیگیری کنیم

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخاباتِ شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi