یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

سردار شریف: در ترور شهید فخری‌زاده از تجهیزات ماهواره‌ای استفاده شد

سخنگوی سپاه با بیان اینکه در ترور شهید فخری زاده از ابزار الکترونیکی پیشرفته با هدایت ماهواره‌ای استفاده شد، گفت: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند اقداماتشان بی‌پاسخ نخواهد ماند و این موضوع در سال‌های اخیر به آن‌ها ثابت شده است. کرونا: به گزارش سپاه نیوز سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در مراسم گرامیداشت شهید محسن فخری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56015
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

کرونا :

سردار شریف: در ترور شهید فخری‌زاده از تجهیزات ماهواره‌ای استفاده شد

سردار شریف: در ترور شهید فخری‌زاده از تجهیزات ماهواره‌ای استفاده شد 3

سخنگوی سپاه با بیان اینکه در ترور شهید فخری زاده از ابزار الکترونیکی پیشرفته با هدایت ماهواره‌ای استفاده شد، گفت: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند اقداماتشان بی‌پاسخ نخواهد ماند و این موضوع در سال‌های اخیر به آن‌ها ثابت شده است.

کرونا: به گزارش سپاه نیوز سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در مراسم گرامیداشت شهید محسن فخری زاده و رونمایی و اکران فیلم مستند اولین شهید مدافع حرم هرمزگان گفت: رزمندگان هرمزگانی در دوران دفاع مقدس که در لشکر پر افتخار ثارالله به فرماندهی شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند و رشادت های بی مثالی از خود نشان می‌دادند و هم در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها حضور داشتند و همگان شاهدجان فشانی امثال شهید عبدالحمید سالاری و تختی نژاد بودند.

سردار شریف با بیان اینکه در ترور شهید فخری زاده از ابزار الکترونیکی پیشرفته با هدایت ماهواره‌ای استفاده شد و سرتیم حفاظت شهید فخری زاده جان فشانی مثال زدنی در صحنه داشت، گفت: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند اقداماتشان بی‌پاسخ نخواهد ماند و این موضوع در سال‌های اخیر به آن‌ها ثابت شده است.

وی با بیان اینکه از همان ابتدای انقلاب، آمریکایی‌ها سر سازش با ملت ایران نداشتند، گفت: پیش از پیروزی انقلاب تمام امورات کشور در ید قدرت آمریکا و ۱۳۰ هزار مستشار آنان بود؛ بعد از انقلاب منافع آمریکا و بدنبال آن صهیونیست‌ها در معرض خطر قرار گرفت و صهیونیستها ملت بزرگ ایران را سد راه جنایات و دست‌درازی خود می‌دیدند.

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها اشغال‌گر و فاقد ریشه تمدنی هستند، گفت:این رژیم جعلی  در ۷۰ سال گذشته ۲۷۰۰ نفر از عناصر نخبه کشورهای اسلامی منطقه را ترور کرده است. خود صهیونیست‌ها نیز این ترورها را مایه افتخار خود می‌دانند و اسامی این ترورها را در چند کتاب منتشر کرده‌اند.

کدخدایی: شورای نگهبان تاکنون هیچ ملاقاتی با داوطلبان انتخابات نداشته و ندارد
دنبال کنید

سردارشریف جلوگیری از دستیابی کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران به سرشاخه‌های علم را از مهم‌ترین اهدف صهیونیست‌ها دانست و افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا دستاوردهای علمی زیادی کسب کرده است و رهبر معظم انقلاب نیز بر دستیابی کشور به سرشاخه‌های علم تاکید زیادی دارند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها ماهیت و قدرت پوشالی خود را در معرض تهدید می‌بینند، به شکست مفتضحانه‌ در جنگ ۳۳ روزه اشاره کرد و گفت: در حالی که صهیونیست ها مدعی بودند ارتش‌های عربی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن نابود ساخته‌اند اما  برابر یک گروه مبارز مسلمان و مقاوم شکست سختی خوردند.

سخنگوی سپاه با یادآوری رویای شوم دشمنان ایران اسلامی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی با فشارهای حداکثری تا پایان سال ۹۷ دوام نمی‌آورد، اظهار کرد: با هوشمندی ملت، با عظمت و کرامت ایستادگی کردیم و دشمنان ایران اسلامی و ملت ایران بار دیگر در دستیابی به اهداف پلید خود علیه نظام اسلامی و ملت ایران ناکام شدند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تشریح اقدامات سپاه در  مقابله با ویروس کرونا در کشور اظهار کرد : از آغاز شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور فرمانده محترم کل سپاه با دکتر نمکی تماس داشتند و در خصوص تمامی زمینه های همکاری اعلام آمادگی کردند.

وی آگاهی بخشی به مردم در زمینه مقابله با کرونا و ارائه آموزشهای لازم و همچنین تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی را دو اقدام مشخص مجموعه سپاه عنوان کرد و گفت: علاوه بر این سپاه با اجرای طرح شهید سلیمانی به مقابله با این ویروس پرداخت که با مشارکت بسیج و وزارت بهداشت اجرا می شود.

پیام تسلیت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مقام معظم رهبری و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری و دکترسید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت هم وطنان عزیز در منا
دنبال کنید

 سردار شریف یادآور شد: در این دوره غربالگری برای کمک به شناسایی مبتلایان و کمک برای درمان و شناسایی افرادی که نیاز به مراقبت ویژه دارند با همکاری خانه‌های بهداشت در دستور کار است تا بتوانیم در قالب تیم‌هایی که متشکل پزشک، پرستار، بهیار، مسؤول تأمین لجستیک و … امکان بهتری برای کمک به بیماران کرونایی و درمان آنها در سطح محلات فراهم کنیم.

سخنگوی سپاه کمک به کاهش مشکلات بیماران کرونایی و به تبع آن کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا را از دستاوردهای این طرح برشمرد و تصریح کرد: این طرح بواسطه پراکندگی گسترده پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور و از جمله تا عمق محلات، می‌تواند با همکاری وزارت بهداشت به اهداف ارزشمند آن که همانا تقویت ارائه خدمات به مردم در مواجهه با این بیماری است، برسد.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi