جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سردار سلیمانی در اوج عزت و اقتدار و به دست شقی ترین افراد عالم به شهادت رسیدند

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: شهادت مالک اشتر زمان را خدمت همه  تسلیت عرض می‌کنم و امروز عالم اسلام با شهادت ایشان عزادار شد و این مصیبت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49736
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

کرونا :

سردار سلیمانی در اوج عزت و اقتدار و به دست شقی ترین افراد عالم به شهادت رسیدند

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: شهادت مالک اشتر زمان را خدمت همه  تسلیت عرض می‌کنم و امروز عالم اسلام با شهادت ایشان عزادار شد و این مصیبت جانسوز و جانگذار را‌ به همه مسلمین و مستضعفین عالم تسلیت و به روح مطهر ایشان‌ نیز تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود:حضرت آقا در پیامی بیان دارند که آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام سردار سلیمانی را به آرزویش رسانید و خون پاکش توسط شقی‌ترین انسانهای عالم به زمین ریخته شد اما راه و آرمان او بسته نخواهد شد و  انتقام سختی در انتظار جنایتکاران خواهد بود.

حجازی تصریح کرد:پیام حضرت آقا دو پیام دارد یکی به دوستان و مستضعفین که ناامید نشوید که در طول تاریخ مالک اشترهای زیادی داده‌ایم و انشاءلله خون مطهر مالک اشتر ما دشمن‌کوب تر و اثر‌ گذا تر خواهد شد و راه او و اهداف او هیچ‌گاه بسته نخواهد شد.

امام‌ جمعه گچساران اظهار کرد:  پیام بعدی حضرت آقا به جنایتکاران وحشی و شیطان صفت خواهد بود که چنان برخوردی با دشمنان خواهیم کرد که ان شالله پشیمان خواهند شد و این پیام حضرت آقا قوت قلبی برای همه مسلمین خواهد بود و باعث رعب و وحشت دشمنان جهان اسلام خواهد شد.

خطیب جمعه گچساران گفت: چند سال قبل بوش پسر غلطی کرد و گفت جنگ اسلام و مسیحیت باید در عالم رخ دهد و این شیاطین در اتاق فکرهایی می‌نشیند و فتنه‌ها طرح ریزی می‌کند آنها با فروش‌ سلاح به گاوهای شیرده سعودی جنگ بین مسلمین راه اندازی می‌کنند.

وضعیت آمارگیری اینترنتی در کهگیلویه مقبول نیست
دنبال کنید

وی افزود: یکی از کارهایشان تشکیل داعش در منطقه بود که به جان مسلمین افتادند تا خودشان در آسایش باشند و رژیم صهیونستی در امنیت قرار بگیرد که با تدبیر مقام عظمای ولایت و تیزهوشی شهید سردار سلیمانی ریشه داعش هم در منطقه برچیده شد.

حجازی تصریح کرد: حال آنها به خیال خام خودشان انتقام گرفته‌اند و اما کور خوانده‌اند و خیلی رئیس جمهور آمریکا احمق است چرا که خون عالم اسلام به جوش آمده است.

امام‌ جمعه گچساران بیان کرد: آمریکا در بین ممالک اسلامی بیش از همیشه منفور شده است  و نیروهای آمریکایی قطعا روی آرامش را نخواهند دید.

خطیب جمعه گچساران گفت: حال دولتمردان آمریکایی دارند بر سر این احمق داد می زنند که امنیت هر آمریکایی را در هر نقطه عالم به خطر انداخته‌ای و خودشان هم خوب می‌دانند که در آینده نزدیک باید انتقام سختی پس دهند.

وی افزود: همه ملت ایران و همه مسلمین و همه آزادی خواهان از جبهه مقاومت درخواست داریم که هر چه سریعتر و کوبنده تر انتقام شهید والا مقام ما را بگیرند.

حجازی تصریح کرد: این ترامپ‌ احمق با این حماقتش اتحاد بیشتری بین ممالک اسلامی ایجاد کرد و عالم اسلام متحد خواهند شد و ریشه کنی اسرائیل خیلی زودتر هم انجام خواهد شد.

امام‌ جمعه گچساران اظهار کرد: سردار سلیمانی در اوج عزت و اقتدار و به دست شقی ترین افراد عالم به شهادت رسیدند و ان شالله هم نابودی دشمنان نزدیک خواهد بود.

خطیب جمعه گچساران گفت:۱۹ دی ماه مصادف با شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است که به همه عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و دعا کنید که دشمنان ان شاءلله زودتر نابود شوند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi