شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سردار سلیمانی در اوج عزت و اقتدار و به دست شقی ترین افراد عالم به شهادت رسیدند

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: شهادت مالک اشتر زمان را خدمت همه  تسلیت عرض می‌کنم و امروز عالم اسلام با شهادت ایشان عزادار شد و این مصیبت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49736
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

کرونا :

سردار سلیمانی در اوج عزت و اقتدار و به دست شقی ترین افراد عالم به شهادت رسیدند

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: شهادت مالک اشتر زمان را خدمت همه  تسلیت عرض می‌کنم و امروز عالم اسلام با شهادت ایشان عزادار شد و این مصیبت جانسوز و جانگذار را‌ به همه مسلمین و مستضعفین عالم تسلیت و به روح مطهر ایشان‌ نیز تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود:حضرت آقا در پیامی بیان دارند که آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام سردار سلیمانی را به آرزویش رسانید و خون پاکش توسط شقی‌ترین انسانهای عالم به زمین ریخته شد اما راه و آرمان او بسته نخواهد شد و  انتقام سختی در انتظار جنایتکاران خواهد بود.

حجازی تصریح کرد:پیام حضرت آقا دو پیام دارد یکی به دوستان و مستضعفین که ناامید نشوید که در طول تاریخ مالک اشترهای زیادی داده‌ایم و انشاءلله خون مطهر مالک اشتر ما دشمن‌کوب تر و اثر‌ گذا تر خواهد شد و راه او و اهداف او هیچ‌گاه بسته نخواهد شد.

امام‌ جمعه گچساران اظهار کرد:  پیام بعدی حضرت آقا به جنایتکاران وحشی و شیطان صفت خواهد بود که چنان برخوردی با دشمنان خواهیم کرد که ان شالله پشیمان خواهند شد و این پیام حضرت آقا قوت قلبی برای همه مسلمین خواهد بود و باعث رعب و وحشت دشمنان جهان اسلام خواهد شد.

خطیب جمعه گچساران گفت: چند سال قبل بوش پسر غلطی کرد و گفت جنگ اسلام و مسیحیت باید در عالم رخ دهد و این شیاطین در اتاق فکرهایی می‌نشیند و فتنه‌ها طرح ریزی می‌کند آنها با فروش‌ سلاح به گاوهای شیرده سعودی جنگ بین مسلمین راه اندازی می‌کنند.

گروه دوستی پارلمانی ایران به دارالسلام پایتخت تانزانیا سفر کرد
دنبال کنید

وی افزود: یکی از کارهایشان تشکیل داعش در منطقه بود که به جان مسلمین افتادند تا خودشان در آسایش باشند و رژیم صهیونستی در امنیت قرار بگیرد که با تدبیر مقام عظمای ولایت و تیزهوشی شهید سردار سلیمانی ریشه داعش هم در منطقه برچیده شد.

حجازی تصریح کرد: حال آنها به خیال خام خودشان انتقام گرفته‌اند و اما کور خوانده‌اند و خیلی رئیس جمهور آمریکا احمق است چرا که خون عالم اسلام به جوش آمده است.

امام‌ جمعه گچساران بیان کرد: آمریکا در بین ممالک اسلامی بیش از همیشه منفور شده است  و نیروهای آمریکایی قطعا روی آرامش را نخواهند دید.

خطیب جمعه گچساران گفت: حال دولتمردان آمریکایی دارند بر سر این احمق داد می زنند که امنیت هر آمریکایی را در هر نقطه عالم به خطر انداخته‌ای و خودشان هم خوب می‌دانند که در آینده نزدیک باید انتقام سختی پس دهند.

وی افزود: همه ملت ایران و همه مسلمین و همه آزادی خواهان از جبهه مقاومت درخواست داریم که هر چه سریعتر و کوبنده تر انتقام شهید والا مقام ما را بگیرند.

حجازی تصریح کرد: این ترامپ‌ احمق با این حماقتش اتحاد بیشتری بین ممالک اسلامی ایجاد کرد و عالم اسلام متحد خواهند شد و ریشه کنی اسرائیل خیلی زودتر هم انجام خواهد شد.

امام‌ جمعه گچساران اظهار کرد: سردار سلیمانی در اوج عزت و اقتدار و به دست شقی ترین افراد عالم به شهادت رسیدند و ان شالله هم نابودی دشمنان نزدیک خواهد بود.

خطیب جمعه گچساران گفت:۱۹ دی ماه مصادف با شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است که به همه عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و دعا کنید که دشمنان ان شاءلله زودتر نابود شوند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi