شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

احساس کردید که نیاز و ضرورت دارد در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا می کنیم

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد: صدا و سیما مشکلات را اخلاق مدارانه انعکاس می دهد و کار بسیار جالبی است.  مدیر کل صدا و سیمای استان به همراه معاونین با حجت الاسلام و المسلمین مزارعی الاسلام و المسلمین مزارعی دیدار کردند. در این نشست رئیس کل دادگستری استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47939
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

کرونا :

احساس کردید که نیاز و ضرورت دارد در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا می کنیم

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد: صدا و سیما مشکلات را اخلاق مدارانه انعکاس می دهد و کار بسیار جالبی است.

 مدیر کل صدا و سیمای استان به همراه معاونین با حجت الاسلام و المسلمین مزارعی الاسلام و المسلمین مزارعی دیدار کردند.

در این نشست رئیس کل دادگستری استان در سخنانی با اظهار اینکه هدف دادگستری و مجموعه صدا و سیما یکی است افزود: بهترین عملکرد در صدا و سیما انجام میگیرد و امید است پر رونق تر شود.

مزارعی گفت: گویا ترین زبان نظام، رسانه ملی است و با وجود همه کاستی ها و محرومیت ها خیلی خوب می درخشد نظم دقیق و وقت شناسی در صدا و سیما بسیار مهم است و برنامه های فنی ،تخصصی و انتقادی و مشکلات جامعه را دلسوزانه انتقال دادن خیلی خوب است.

وی با اشاره به پخش اخبار جاری شدن سیل در استان و دیگر نقاط کشور تصریح کرد: آنان مشتاقانه کار می کردند و در دادن هشدارها و تحلیل یک مساله ای که انعکاس می دهند بسیار ظریف اقدام می نمودند.

احساس کردید که نیاز و ضرورت دارد در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا می کنیم 4

مقام ارشد قضایی استان گفت:  مجموعه صدا و سیما چشم بینای نظام جمهوری اسلامی ایران است دیده بیداری است که صدق و صفا به عنوان چشم بینای نظام که عیوب و مزیت ها را خارج از تنش، هم اخلاق مدارانه وهم به مسئولین انعکاس میدهد کار بسیار جالبی است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: گزارشات صدا و سیما تلنگری به مسئولان است و موجب ارتقاء نظام و آرامش در جامعه می شود.

نشست پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی/مصوبات رفع موانع تولید شامل شرکتهای خدماتی نمی شود
دنبال کنید

مزارعی با اظهار این نکته که امروز صدا و سیما چشم های بینا صادق جامعه است. افزود: این دید در جامعه وجود دارد که صدا و سیما سالم ترین و دلسوز ترین رسانه در انعکاس اخبار کشور است و سرعت عمل در پخش اخبار در مجموعه ای که خادم نظام است وجود دارد، حمایت از این سازمان لازم است.

 این مقام قضایی گفت: هر بار احساس کردید که نیاز و ضرورت دارد در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا کنیم با هر اعلام نیازی حضور پیدا می کنیم.

وی گفت: صدا و سیما معضلاتی را که در جامعه وجود دارد انعکاس دهد و دادگستری در به نتیجه رسیدن و حل آن  مشکل ورود می نماید در همراهی با صدا و سیما هیچ گونه کوتاهی نمی کنیم.

مزارعی گفت: دادگستری و صدا سیما کارگروهی برای پیشگیری از ضعف ها و مشکلات جامعه و انعکاس آن به مردم و پیگیری  و برجسته نمودن آن و در نهایت اقدام انجام شده را با هم تشکیل می دهیم و چنانچه نیاز باشد پرونده ای تشکیل یا به مسئول مربوطه تذکر داده می شود.

مزارعی در پایان با تصریح به اینکه ۱۷ درصد از جوانان تحصیلکرده بیکارند و با توجه به شعار سال اظهار داشت: در حمایت از سرمایه گذاری مشروع از کارآفرینان هیچ گونه کوتاهی نداریم و اطلاع دارم که صدا و سیما نیز از همه ظرفیت های خود در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری نیز کوتاهی نخواهد داشت .

وی ادامه داد: چقدر از جوانان تحصیل کرده ی استان در مقاطع دانشگاهی بیکارند بنابراین از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می کنیم.

درخواست بسیج دانشگاه تهران برای برخورد قاطع با ضارب بانوی محجبه شیرازی
دنبال کنید

در این نشست رئوف مدیر کل صدا و سیمای استان نیز در سخنانی گفت: این سازمان قرارگاه مقدم در جنگ نرم با دشمن است و مدیریت افکار عمومی،اخلاق و دین را در برنامه های سازمان مد نظر قرار می دهیم.

احساس کردید که نیاز و ضرورت دارد در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا می کنیم 5

وی گفت: در قالب مشاوره های صدا و سیما در مجموعه ی دادگستری زمینه ارتقاء دانش و آگاهی مردم را در مباحث حقوقی و قضایی بیشتر مهیا می کنیم.

رئوف با بیان اینکه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اقدامات خوبی را انجام می دهد بیان داشت : همکاران ما در معاونت های سیما ،صدا و خبر در همین راستا سوژه هایی را شناسایی کرده و در رادیو و تلویزیون برنامه هایی را در جهت پیشگیری از وقوع جرم بسازیم و امنیت پایدار در جامعه اخلاقی ،روانی و عمومی در جامعه میسر شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi