جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

احساس کردید که نیاز و ضرورت دارد در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا می کنیم

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد: صدا و سیما مشکلات را اخلاق مدارانه انعکاس می دهد و کار بسیار جالبی است.  مدیر کل صدا و سیمای استان به همراه معاونین با حجت الاسلام و المسلمین مزارعی الاسلام و المسلمین مزارعی دیدار کردند. در این نشست رئیس کل دادگستری استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47939
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

کرونا :

احساس کردید که نیاز و ضرورت دارد در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا می کنیم

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد: صدا و سیما مشکلات را اخلاق مدارانه انعکاس می دهد و کار بسیار جالبی است.

 مدیر کل صدا و سیمای استان به همراه معاونین با حجت الاسلام و المسلمین مزارعی الاسلام و المسلمین مزارعی دیدار کردند.

در این نشست رئیس کل دادگستری استان در سخنانی با اظهار اینکه هدف دادگستری و مجموعه صدا و سیما یکی است افزود: بهترین عملکرد در صدا و سیما انجام میگیرد و امید است پر رونق تر شود.

مزارعی گفت: گویا ترین زبان نظام، رسانه ملی است و با وجود همه کاستی ها و محرومیت ها خیلی خوب می درخشد نظم دقیق و وقت شناسی در صدا و سیما بسیار مهم است و برنامه های فنی ،تخصصی و انتقادی و مشکلات جامعه را دلسوزانه انتقال دادن خیلی خوب است.

وی با اشاره به پخش اخبار جاری شدن سیل در استان و دیگر نقاط کشور تصریح کرد: آنان مشتاقانه کار می کردند و در دادن هشدارها و تحلیل یک مساله ای که انعکاس می دهند بسیار ظریف اقدام می نمودند.

احساس کردید که نیاز و ضرورت دارد در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا می کنیم 4

مقام ارشد قضایی استان گفت:  مجموعه صدا و سیما چشم بینای نظام جمهوری اسلامی ایران است دیده بیداری است که صدق و صفا به عنوان چشم بینای نظام که عیوب و مزیت ها را خارج از تنش، هم اخلاق مدارانه وهم به مسئولین انعکاس میدهد کار بسیار جالبی است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: گزارشات صدا و سیما تلنگری به مسئولان است و موجب ارتقاء نظام و آرامش در جامعه می شود.

۲ نمایش‌ کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شد
دنبال کنید

مزارعی با اظهار این نکته که امروز صدا و سیما چشم های بینا صادق جامعه است. افزود: این دید در جامعه وجود دارد که صدا و سیما سالم ترین و دلسوز ترین رسانه در انعکاس اخبار کشور است و سرعت عمل در پخش اخبار در مجموعه ای که خادم نظام است وجود دارد، حمایت از این سازمان لازم است.

 این مقام قضایی گفت: هر بار احساس کردید که نیاز و ضرورت دارد در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا کنیم با هر اعلام نیازی حضور پیدا می کنیم.

وی گفت: صدا و سیما معضلاتی را که در جامعه وجود دارد انعکاس دهد و دادگستری در به نتیجه رسیدن و حل آن  مشکل ورود می نماید در همراهی با صدا و سیما هیچ گونه کوتاهی نمی کنیم.

مزارعی گفت: دادگستری و صدا سیما کارگروهی برای پیشگیری از ضعف ها و مشکلات جامعه و انعکاس آن به مردم و پیگیری  و برجسته نمودن آن و در نهایت اقدام انجام شده را با هم تشکیل می دهیم و چنانچه نیاز باشد پرونده ای تشکیل یا به مسئول مربوطه تذکر داده می شود.

مزارعی در پایان با تصریح به اینکه ۱۷ درصد از جوانان تحصیلکرده بیکارند و با توجه به شعار سال اظهار داشت: در حمایت از سرمایه گذاری مشروع از کارآفرینان هیچ گونه کوتاهی نداریم و اطلاع دارم که صدا و سیما نیز از همه ظرفیت های خود در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری نیز کوتاهی نخواهد داشت .

وی ادامه داد: چقدر از جوانان تحصیل کرده ی استان در مقاطع دانشگاهی بیکارند بنابراین از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می کنیم.

تنقاض و شائبه / بی‌بی حکیمه(س) آذربایجان یا بی‌بی حکیمه(س) ایران / خواب خرگوشی
دنبال کنید

در این نشست رئوف مدیر کل صدا و سیمای استان نیز در سخنانی گفت: این سازمان قرارگاه مقدم در جنگ نرم با دشمن است و مدیریت افکار عمومی،اخلاق و دین را در برنامه های سازمان مد نظر قرار می دهیم.

احساس کردید که نیاز و ضرورت دارد در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا می کنیم 5

وی گفت: در قالب مشاوره های صدا و سیما در مجموعه ی دادگستری زمینه ارتقاء دانش و آگاهی مردم را در مباحث حقوقی و قضایی بیشتر مهیا می کنیم.

رئوف با بیان اینکه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اقدامات خوبی را انجام می دهد بیان داشت : همکاران ما در معاونت های سیما ،صدا و خبر در همین راستا سوژه هایی را شناسایی کرده و در رادیو و تلویزیون برنامه هایی را در جهت پیشگیری از وقوع جرم بسازیم و امنیت پایدار در جامعه اخلاقی ،روانی و عمومی در جامعه میسر شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi