دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کار یک کارگر به گردش چرخ های توسعه یک ملت کمک شایانی می کند

سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب امام خمینی( ره)فرمودند؛حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است و آبادانی این مرز و بوم و استقلال آن مرهون و مدیون ابر مردانی است که نامشان بزرگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43106
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

کرونا :

کار یک کارگر به گردش چرخ های توسعه یک ملت کمک شایانی می کند

سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب امام خمینی( ره)فرمودند؛حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است و آبادانی این مرز و بوم و استقلال آن مرهون و مدیون ابر مردانی است که نامشان بزرگ و آبادانی و سرفرازی میهن سبزمان ثمره مردانگی ها و همت والای آنهاست. نامتان بلند، ای مجاهدان عرصه زندگی که رنج ها و غصه ها را عاشقانه به جان خریدید تا شکوه و عزت را برای مملکت خویش به ارمغان آورید.
در ادامه سرهنگ موسوی بیان داشت که کار یک کارگر به گردش چرخ های توسعه یک ملت کمک شایانی می کند. و در این بین کسانی که با رعایت موازین و اصول دینی و اسلامی، برای امرار معاش و اداره زندگی خود کارمی کنند و از دنیاپرستی و ثروت اندوزی اجتناب می کنند، همواره مورد ستایش هستند، یک کارگر نمونه هم از لحاظ اخلاق و رفتار و هم از نظر وقت شناسی و رعایت اصول کاری و هم از نحوه برخورد و رفتار با همکاران و کارفرمایان خویش، دقیق و محترم است.
در خاتمه این مقام انتظامی افزود : اینجانب یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و دلسوز شهرستان تبریک عرض نموده، از خداوند متعال برای تمامی عزیزان سلامتی و شادکامی آرزومندم.
امید است با عنایت معبود بی همتا ، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در سال حمایت از کالای ایرانی در راستای آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی موفق و موید باشید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi