جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد با فساد اداری در دستگاه‌های اجرایی مقابله کنند

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج ادارات این استان با فساد اداری و ریخت و پاش در مجموعه دستگاه‌های اجرایی قاطعانه مقابله کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39212
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

کرونا :

بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد با فساد اداری در دستگاه‌های اجرایی مقابله کنند

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج ادارات این استان با فساد اداری و ریخت و پاش در مجموعه دستگاه‌های اجرایی قاطعانه مقابله کنند.

سرهنگ جهانگیر انصاری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بسیج نمی‌تواند در مقابل هرگونه فساد اداری، تبعیض، نابرابری، بی عدالتی، رانت خواری، فامیل بازی و …بی تفاوت باشد و در مجموع  یک فرد بسیجی برای برقراری عدالت اجتماعی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

وی عنوان کرد: بسیج ادارات و پایگاه‌ها، شورای فرماندهی دارند که دارای معاونت‌های مختلف از جمله اطلاعات، حفاظت و حوزه نمایندگی بوده و به نوعی ماموریت آن‌ها مشخص است و باید هرگونه فساد اداری، تبعیض و بی عدالتی را رصد و به مسئولان رده‌های بالاتر گزارش کنند.

انصاری با تاکید بر اینکه بسیج گره گشای مشکلات در دوران انقلاب بوده و در هر عرصه‌ای که نظام نیاز به ئحضور بسیج داشته با اقتدار و صلابت به میدان امده است، ابراز کرد: ورود بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف از جمله مسائل فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، اقتصادی، درمانی و محرومیت زدایی دستاوردهای مطلوبی برای شکوفایی انقلاب اسلامی داشته است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد جمعیت این استان عضو بسیج هستند، بیان کرد:اقشار مختلف بسیج در این استان فعالیت مطلوبی داشته و طبق ارزیابی‌های انجام گرفتهنمره قابل قبولی کسب کرده‌اند.

انصاری با بیان اینکه در قالب طرح هجرت دانش آموزی خدمات مطلوبی در زمینه زیباسازی مدارس انجام شده است، افزود: متناسب با مخاطبان کلاس‌های بصیرت افزایی را برنامه ریزی و اجرایی می‌کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از بسیجیان پیشکسوت بوده به طور حتم تعامل خوبی با جامعه ایثارگری و بسیج برای پیشبرد قطار توسعه استان دارد.

هشتگ سفیر عشق ترند توییتر فارسی شد
دنبال کنید

انصاری یکی از ماموریت‌های بسیج را تلاش برای رفع محرومیت‌ها عنوان کرد و گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در نقاط کمتر برخوردار و محروم این استان در حال اجرا و یا به بهره‌برداری رسیده است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi