جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد با فساد اداری در دستگاه‌های اجرایی مقابله کنند

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج ادارات این استان با فساد اداری و ریخت و پاش در مجموعه دستگاه‌های اجرایی قاطعانه مقابله کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39212
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

کرونا :

بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد با فساد اداری در دستگاه‌های اجرایی مقابله کنند

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج ادارات این استان با فساد اداری و ریخت و پاش در مجموعه دستگاه‌های اجرایی قاطعانه مقابله کنند.

سرهنگ جهانگیر انصاری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بسیج نمی‌تواند در مقابل هرگونه فساد اداری، تبعیض، نابرابری، بی عدالتی، رانت خواری، فامیل بازی و …بی تفاوت باشد و در مجموع  یک فرد بسیجی برای برقراری عدالت اجتماعی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

وی عنوان کرد: بسیج ادارات و پایگاه‌ها، شورای فرماندهی دارند که دارای معاونت‌های مختلف از جمله اطلاعات، حفاظت و حوزه نمایندگی بوده و به نوعی ماموریت آن‌ها مشخص است و باید هرگونه فساد اداری، تبعیض و بی عدالتی را رصد و به مسئولان رده‌های بالاتر گزارش کنند.

انصاری با تاکید بر اینکه بسیج گره گشای مشکلات در دوران انقلاب بوده و در هر عرصه‌ای که نظام نیاز به ئحضور بسیج داشته با اقتدار و صلابت به میدان امده است، ابراز کرد: ورود بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف از جمله مسائل فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، اقتصادی، درمانی و محرومیت زدایی دستاوردهای مطلوبی برای شکوفایی انقلاب اسلامی داشته است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد جمعیت این استان عضو بسیج هستند، بیان کرد:اقشار مختلف بسیج در این استان فعالیت مطلوبی داشته و طبق ارزیابی‌های انجام گرفتهنمره قابل قبولی کسب کرده‌اند.

انصاری با بیان اینکه در قالب طرح هجرت دانش آموزی خدمات مطلوبی در زمینه زیباسازی مدارس انجام شده است، افزود: متناسب با مخاطبان کلاس‌های بصیرت افزایی را برنامه ریزی و اجرایی می‌کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از بسیجیان پیشکسوت بوده به طور حتم تعامل خوبی با جامعه ایثارگری و بسیج برای پیشبرد قطار توسعه استان دارد.

لزوم توجه تیم مذاکره کننده هسته ای به جمع شدن بساط تهدید
دنبال کنید

انصاری یکی از ماموریت‌های بسیج را تلاش برای رفع محرومیت‌ها عنوان کرد و گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در نقاط کمتر برخوردار و محروم این استان در حال اجرا و یا به بهره‌برداری رسیده است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi