دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمره قبولی ورزشگاه نفت گچساران در ارزیابی بازرسان لیگ

گچساران- مسئول برگزاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: مسئولان فوتبال کشور تاکید دارند در بخش سخت افزاری بخصوص در ورزشگاه ها تمام دقت نظرمان را متمرکز کنیم و در بررسی هایی که از ورزشگاه نفت گچساران انجام شد نمره قبولی گرفت. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهرداد شفیعی مسئول برگزاری لیگ دسته دوم فوتبال 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37769
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

کرونا :

نمره قبولی ورزشگاه نفت گچساران در ارزیابی بازرسان لیگ

نمره قبولی ورزشگاه نفت گچساران در ارزیابی بازرسان لیگ 3

گچساران- مسئول برگزاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: مسئولان فوتبال کشور تاکید دارند در بخش سخت افزاری بخصوص در ورزشگاه ها تمام دقت نظرمان را متمرکز کنیم و در بررسی هایی که از ورزشگاه نفت گچساران انجام شد نمره قبولی گرفت.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهرداد شفیعی مسئول برگزاری لیگ دسته دوم فوتبال  کشور گفت: مسابقات این فصل از فوتبال دسته دوم کشور در سه گروه برگزار می شود و مسابقاتی که امسال شاهد هستیم با سالهای قبل متفاوت خواهد بود.

وی افزود: مسئولان فوتبال کشور تاکید دارند در بخش سخت افزاری بخصوص در ورزشگاه ها تمام دقت نظرمان را متمرکز کنیم و در بررسی هایی که از ورزشگاه نفت گچساران انجام شد نمره قبولی گرفت.

شفیعی افزود : تاکنون بالغ بر ۱۲ ورزشگاه را بازبینی کرده ایم و امیدواریم به باشگاهها کمک شود تا بتوانیم مسئله ی سخت افزاری را حل کنیم و حداقل امکانات را در ورزشگاه ها داشته باشیم.

وی بیان کرد: در مورد مسابقات یکی دو مسئله مهم وجود دارد ، یکی آنکه با وجود سخت افزار داوری بهتری در مسابقات داشته باشیم و دوم آنکه از نظر امنیت در ورزشگاه ها مشکلات خاصی که داشتیم را دیگر نداشته باشیم و امسال تمام تمرکز ما روی این مسئله است.

مسئول برگزاری لیگ دسته دوم کشور تصریح کرد: امیدواریم همه ی باشگاه ها و تیم ها در روند موفقیت در ایجاد سخت افزار لازم در ورشگاه ها کمک کنند و لیگ خالص تر و بهتر و موفق تر داشته باشیم.

وی با اشاره به باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: امکانات باشگاه نفت و گاز گچساران خوب به نظر می رسد و  حداقل برای لیگ دسته دوم استاندارد است و  بطور حتم تغییراتی نیاز دارد که مسئولین خیلی کمک می توانند بکنند تا این روند بهتر شود.

خط دو مداره چاروسا و دیشموک 75میلیارد اعتبار نیاز دارد/ افت ولتاژ مشکل اصلی برق چاروسا
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi