جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جامعه جهانی به آمریکا برای عمل به تعهداتش در برجام فشار بیاورد

عباسی در دیدار با رؤسای گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن: جامعه جهانی به آمریکا برای عمل به تعهداتش در برجام فشار بیاورد سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن گفت: ایران با توجه به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اجرای کامل برجام، حُسن نیت و حرکت در مسیر تأمین صلح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36576
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

کرونا :

جامعه جهانی به آمریکا برای عمل به تعهداتش در برجام فشار بیاورد
عباسی در دیدار با رؤسای گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن:

جامعه جهانی به آمریکا برای عمل به تعهداتش در برجام فشار بیاورد

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن گفت: ایران با توجه به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اجرای کامل برجام، حُسن نیت و حرکت در مسیر تأمین صلح و ثبات در منطقه و جهان را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اسدالله عباسی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن شامگاه سه شنبه (۱۴ شهریورماه) با ماساهیکو کومورا فرستاده ویژه نخست وزیر ژاپن و رئیس گروه دوستی پارلمانی ژاپن و ایران دیدار و گفتگو کرد.

عباسی در ابتدای این دیدار با اشاره به سابقه خوب روابط دو کشور گفت: تحکیم و تقویت مناسبات ایران و ژاپن به عنوان دو کشور با اهمیت در غرب و شرق قاره آسیا، نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی و توسعه همکاری های فیمابین دارد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت مناسبات پارلمانی افزود: مجالس ایران و ژاپن با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود به ویژه در حوزه گروه های دوستی پارلمانی می توانند به توسعه روابط دوستانه فیمابین در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بدعهدی آمریکا در عمل به تعهداتش در توافق برجام خواستار فشار جامعه جهانی بر این کشور شد و اظهار داشت: ایران با توجه به گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی با اجرای کامل برجام، حُسن نیت و حرکت در مسیر تامین صلح و ثبات در منطقه و جهان را نشان داد.

فرمانداردنا در پیامی روز دانشجو۱۶آذر را تبریک گفت
دنبال کنید

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار ضمن تاکید بر لزوم اجرایی شدن توافقنامه های امضاء شده بین دو کشور گفت: گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن از روند توسعه ارتباطات و همکاری های دو کشور در سطوح دوجانبه، منطقه ای و بین المللی از جمله کمک به تامین امنیت در منطقه و مبارزه مشترک با تروریسم حمایت می کند.

فرستاده ویژه نخست‌وزیر ژاپن: اجرای برجام ازسوی ایران مایه دلگرمی است/ آمریکا به تعهدات خود عمل کند

ماساهیکو کومورا فرستاده ویژه نخست وزیر ژاپن و رئیس گروه دوستی پارلمانی ژاپن و ایران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به کشورمان گفت: توسعه مناسبات با ایران در همه زمینه ها مورد توجه و پیگیری مجلس و دولت ژاپن قرار دارد.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت توسعه ارتباطات اقتصادی بین ایران و ژاپن بیان داشت: افزایش مبادلات تجاری و سرمایه گذاری مشترک در بخش های مختلف نقش مهمی در رشد و شکوفایی اقتصادی در دو کشور دارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ژاپن و ایران در ادامه افزود: اجرای برجام توسط ایران مایه دلگرمی است و امیدواریم آمریکا نیز به کلیه تعهداتش در این زمینه پایبند بماند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ژاپن و ایران در پایان این دیدار خاطرنشان کرد: گسترش ارتباطات پارلمانی در توسعه مناسبات دو کشور در زمینه های مورد علاقه از نقش و اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش خانه ملت، در این دیدار غلامرضا حیدری نماینده تهران و عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن، نظرآهاری سفیر ایران در توکیو و کوبایاشی سفیر ژاپن در تهران نیز حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات خود درخصوص راه های گسترش مناسبات دو کشور پرداختند./

قرن 21 قرن پیشتازی آسیا خواهد بود/ اکو در آسیای آینده، کلید تعامل شرق و غرب خواهد شد/اکو می تواند و باید در ساختن آینده اقتصاد منطقه نقش آفرینی کند/ با پیوند دادن امکاناتمان، می‌توانیم رشد افزونتر و پرشتابتر را برای کشورهایمان سامان دهیم/ هماهنگی و همکاری در مقابله با پدیده شوم تروریسم ضروری است/ اکو بستری مناسب برای ساختن منطقه‌ای ایمن‌تر برای ملت‌های ماست
دنبال کنید

پایان پیام

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸

اسدالله عباسی

جامعه جهانی به آمریکا برای عمل به تعهداتش در برجام فشار بیاورد رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن گفت: ایران با توجه به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اجرای کامل برجام، حُسن نیت و حرکت در مسیر تأمین صلح و ثبات در منطقه و جهان را نشان داد. http://media.icana.ir//Image/2017/06/201706100290426554_Thum.jpg£اسدالله عباسی£ جامعه,جهانی,به,آمریکا,برای,عمل,به,تعهداتش,در,برجام,فشار,بیاورد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi