جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جامعه جهانی به آمریکا برای عمل به تعهداتش در برجام فشار بیاورد

عباسی در دیدار با رؤسای گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن: جامعه جهانی به آمریکا برای عمل به تعهداتش در برجام فشار بیاورد سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن گفت: ایران با توجه به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اجرای کامل برجام، حُسن نیت و حرکت در مسیر تأمین صلح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36576
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

کرونا :

جامعه جهانی به آمریکا برای عمل به تعهداتش در برجام فشار بیاورد
عباسی در دیدار با رؤسای گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن:

جامعه جهانی به آمریکا برای عمل به تعهداتش در برجام فشار بیاورد

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن گفت: ایران با توجه به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اجرای کامل برجام، حُسن نیت و حرکت در مسیر تأمین صلح و ثبات در منطقه و جهان را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اسدالله عباسی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن شامگاه سه شنبه (۱۴ شهریورماه) با ماساهیکو کومورا فرستاده ویژه نخست وزیر ژاپن و رئیس گروه دوستی پارلمانی ژاپن و ایران دیدار و گفتگو کرد.

عباسی در ابتدای این دیدار با اشاره به سابقه خوب روابط دو کشور گفت: تحکیم و تقویت مناسبات ایران و ژاپن به عنوان دو کشور با اهمیت در غرب و شرق قاره آسیا، نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی و توسعه همکاری های فیمابین دارد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت مناسبات پارلمانی افزود: مجالس ایران و ژاپن با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود به ویژه در حوزه گروه های دوستی پارلمانی می توانند به توسعه روابط دوستانه فیمابین در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بدعهدی آمریکا در عمل به تعهداتش در توافق برجام خواستار فشار جامعه جهانی بر این کشور شد و اظهار داشت: ایران با توجه به گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی با اجرای کامل برجام، حُسن نیت و حرکت در مسیر تامین صلح و ثبات در منطقه و جهان را نشان داد.

پاسخ جناب عبدی به نقد مقاله ایشان در روزنامه اعتماد / توضیحات بنده
دنبال کنید

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار ضمن تاکید بر لزوم اجرایی شدن توافقنامه های امضاء شده بین دو کشور گفت: گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن از روند توسعه ارتباطات و همکاری های دو کشور در سطوح دوجانبه، منطقه ای و بین المللی از جمله کمک به تامین امنیت در منطقه و مبارزه مشترک با تروریسم حمایت می کند.

فرستاده ویژه نخست‌وزیر ژاپن: اجرای برجام ازسوی ایران مایه دلگرمی است/ آمریکا به تعهدات خود عمل کند

ماساهیکو کومورا فرستاده ویژه نخست وزیر ژاپن و رئیس گروه دوستی پارلمانی ژاپن و ایران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به کشورمان گفت: توسعه مناسبات با ایران در همه زمینه ها مورد توجه و پیگیری مجلس و دولت ژاپن قرار دارد.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت توسعه ارتباطات اقتصادی بین ایران و ژاپن بیان داشت: افزایش مبادلات تجاری و سرمایه گذاری مشترک در بخش های مختلف نقش مهمی در رشد و شکوفایی اقتصادی در دو کشور دارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ژاپن و ایران در ادامه افزود: اجرای برجام توسط ایران مایه دلگرمی است و امیدواریم آمریکا نیز به کلیه تعهداتش در این زمینه پایبند بماند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ژاپن و ایران در پایان این دیدار خاطرنشان کرد: گسترش ارتباطات پارلمانی در توسعه مناسبات دو کشور در زمینه های مورد علاقه از نقش و اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش خانه ملت، در این دیدار غلامرضا حیدری نماینده تهران و عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن، نظرآهاری سفیر ایران در توکیو و کوبایاشی سفیر ژاپن در تهران نیز حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات خود درخصوص راه های گسترش مناسبات دو کشور پرداختند./

مراسم یادبود شهدا و تجلیل از آتش نشانان در مراغه برگزار شد
دنبال کنید

پایان پیام

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸

اسدالله عباسی

جامعه جهانی به آمریکا برای عمل به تعهداتش در برجام فشار بیاورد رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن گفت: ایران با توجه به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اجرای کامل برجام، حُسن نیت و حرکت در مسیر تأمین صلح و ثبات در منطقه و جهان را نشان داد. http://media.icana.ir//Image/2017/06/201706100290426554_Thum.jpg£اسدالله عباسی£ جامعه,جهانی,به,آمریکا,برای,عمل,به,تعهداتش,در,برجام,فشار,بیاورد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi