جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح ون های بین روستایی نیاز به حمایت سرمایه گذار و مردم دارد

جلسه کارگروه تدوین برنامه چهارم توسعه شهرستان گچساران در حوزه مشاغل خرد و زود بازده به ریاست فرماندار گچساران و با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار گچساران با اشاره به طرح تدوینی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی  جهت توسعه و پیشرفت شهرستان در حوزه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27200
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

کرونا :

طرح ون های بین روستایی نیاز به حمایت سرمایه گذار و مردم دارد

جلسه کارگروه تدوین برنامه چهارم توسعه شهرستان گچساران در حوزه مشاغل خرد و زود بازده به ریاست فرماندار گچساران و با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
فرماندار گچساران با اشاره به طرح تدوینی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی  جهت توسعه و پیشرفت شهرستان در حوزه های مختلف اظهار داشت : امیدواریم با اجرای این طرح در شهرستان ، گره ای از مشکلات مردم باز شود تا بتوانیم مسیر توسعه را هموار تر سازیم.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به شعار سال و تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این را میتوان از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری و انتخاب شعار سال های گذشته و امسال به وضوح دریافت.
وی تصریح کرد  : پرداختن به مشاغل خرد و زوده بازده در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی مهم بوده که با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم ، می توانیم به این اهداف مهم دست یابیم.
فرماندار گچساران با اشاره به پتانسل های فراون شهرستان در زمینه اجرای مشاغل خرد بخصوص در بخش کشاورزی و پتروشیمی اظهار داشت : منطقه ویژه  شدن شهرستان گچساران ، یکی از بزرگترین طرح هایی است  که نماینده ما پیگیر آن هستند. که انشاء الله بزودی  شهرستان گچساران  از منفعت های حاصل از آن بهره مند شده و گامی موثر در مسیر رشد و توسعه شهرستان و حتی استان می باشد.

وی با بیان این مطلب که مهمترین مسئله در حل مشکل اشتغال  دادن طرح و ایده است که بهتر از برگزاری جلسه می باشد افزود:برای رسیدن به افق توسعه و انجام کار باید برنامه ریزی لازم را برای باقیمانده امسال و سالهای آینده داشته باشیم تا مشکل بیکاری جوانان مرتفع گردد.
نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت ها و پتانسیل های بی بدیل شهرستان در حوزه های مختلف کشاورزی، دامپروری  و… اشاره نموده و مصادیق این پتانسیل ها را وجود دشت های امام زاده جعفر و لیشتر و خیرآباد در شهرستان عنوان کرد.
رحیمی افزود:امسال اعتبارات خوبی برای دشت های امام زاده جعفر و لیشتر پیش بینی شده است که میتوان از این طریق و توانمدیهای موجود وابستگی به نفت را کم نمود.

گزارش تصویری بازی فوتبال تیم نفت و گاز گچساران و جم عسلویه
دنبال کنید

فرماندار شهرستان با مطلوب ارزیابی نمودن عملکرد صندوق کارآفرینی امید شهرستان در سال های اخیر، گفت:در سه سال گذشته ۱۵۱۷ فقره تسهیلات اشتغالزایی از طریق صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان داده شده است که در مقایسه با مدت مشابه قبل افزایش چشمگیری داشته است .
وی همچنین افزود :مردم روستا، دهیاران ،شوراها و بزرگان روستا بهترین کسانی هستند که میتوانند برای توسعه روستاها گام برداشته و با آگاه نمودن مردم  و  اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم یاری رسان مردم باشند .

رحیمی با اشاره به رسانه ها گفت : در مورد طرح های حمل و نقل ( ون های بین روستایی ) به مردم اطلاع رسانی کنید و طرح ون های بین روستایی از طرح های خوبی است که نیاز به حمایت سرمایه گذار و مردم دارد.
وی گفت: روستائیان میتوانند با مراجعه به صندوق کارآفرینی وتسهیلاتی که برای خرید ون و وسیله جابجایی مسافران روستایی در نظر گرفته شده است استفاده نموده و مشغول بکار شوند.
رحیمی خاطر نشان کرد با حمایتهایی که صندوق کارآفرینی امید در حوزه کشاورزی،میراث فرهنگی ،بهزیستی و … دارد میتوان گوشه ای از مشکلات اشتغال را حل و تعدادی از نیروهای بیکار مشغول بکار گردند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , 19 شهریور 1395 - 14:17

این ون ها قراره مردم رو بین روستاها و شهر جابجا کنن؟ اگه کنن این که خیلی خوبه، هم اشتغال زایی میشه و هم هزینه رفت و امد روستایی ها کم میشه

logo-samandehi