شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح ون های بین روستایی نیاز به حمایت سرمایه گذار و مردم دارد

جلسه کارگروه تدوین برنامه چهارم توسعه شهرستان گچساران در حوزه مشاغل خرد و زود بازده به ریاست فرماندار گچساران و با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار گچساران با اشاره به طرح تدوینی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی  جهت توسعه و پیشرفت شهرستان در حوزه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27200
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

کرونا :

طرح ون های بین روستایی نیاز به حمایت سرمایه گذار و مردم دارد

جلسه کارگروه تدوین برنامه چهارم توسعه شهرستان گچساران در حوزه مشاغل خرد و زود بازده به ریاست فرماندار گچساران و با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
فرماندار گچساران با اشاره به طرح تدوینی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی  جهت توسعه و پیشرفت شهرستان در حوزه های مختلف اظهار داشت : امیدواریم با اجرای این طرح در شهرستان ، گره ای از مشکلات مردم باز شود تا بتوانیم مسیر توسعه را هموار تر سازیم.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به شعار سال و تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این را میتوان از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری و انتخاب شعار سال های گذشته و امسال به وضوح دریافت.
وی تصریح کرد  : پرداختن به مشاغل خرد و زوده بازده در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی مهم بوده که با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم ، می توانیم به این اهداف مهم دست یابیم.
فرماندار گچساران با اشاره به پتانسل های فراون شهرستان در زمینه اجرای مشاغل خرد بخصوص در بخش کشاورزی و پتروشیمی اظهار داشت : منطقه ویژه  شدن شهرستان گچساران ، یکی از بزرگترین طرح هایی است  که نماینده ما پیگیر آن هستند. که انشاء الله بزودی  شهرستان گچساران  از منفعت های حاصل از آن بهره مند شده و گامی موثر در مسیر رشد و توسعه شهرستان و حتی استان می باشد.

وی با بیان این مطلب که مهمترین مسئله در حل مشکل اشتغال  دادن طرح و ایده است که بهتر از برگزاری جلسه می باشد افزود:برای رسیدن به افق توسعه و انجام کار باید برنامه ریزی لازم را برای باقیمانده امسال و سالهای آینده داشته باشیم تا مشکل بیکاری جوانان مرتفع گردد.
نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت ها و پتانسیل های بی بدیل شهرستان در حوزه های مختلف کشاورزی، دامپروری  و… اشاره نموده و مصادیق این پتانسیل ها را وجود دشت های امام زاده جعفر و لیشتر و خیرآباد در شهرستان عنوان کرد.
رحیمی افزود:امسال اعتبارات خوبی برای دشت های امام زاده جعفر و لیشتر پیش بینی شده است که میتوان از این طریق و توانمدیهای موجود وابستگی به نفت را کم نمود.

یادواره شهدای منطقه بدوستان شهرستان هریس در دهیمن روز از دهه فجر برگزار گردید
دنبال کنید

فرماندار شهرستان با مطلوب ارزیابی نمودن عملکرد صندوق کارآفرینی امید شهرستان در سال های اخیر، گفت:در سه سال گذشته ۱۵۱۷ فقره تسهیلات اشتغالزایی از طریق صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان داده شده است که در مقایسه با مدت مشابه قبل افزایش چشمگیری داشته است .
وی همچنین افزود :مردم روستا، دهیاران ،شوراها و بزرگان روستا بهترین کسانی هستند که میتوانند برای توسعه روستاها گام برداشته و با آگاه نمودن مردم  و  اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم یاری رسان مردم باشند .

رحیمی با اشاره به رسانه ها گفت : در مورد طرح های حمل و نقل ( ون های بین روستایی ) به مردم اطلاع رسانی کنید و طرح ون های بین روستایی از طرح های خوبی است که نیاز به حمایت سرمایه گذار و مردم دارد.
وی گفت: روستائیان میتوانند با مراجعه به صندوق کارآفرینی وتسهیلاتی که برای خرید ون و وسیله جابجایی مسافران روستایی در نظر گرفته شده است استفاده نموده و مشغول بکار شوند.
رحیمی خاطر نشان کرد با حمایتهایی که صندوق کارآفرینی امید در حوزه کشاورزی،میراث فرهنگی ،بهزیستی و … دارد میتوان گوشه ای از مشکلات اشتغال را حل و تعدادی از نیروهای بیکار مشغول بکار گردند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , 19 شهریور 1395 - 14:17

این ون ها قراره مردم رو بین روستاها و شهر جابجا کنن؟ اگه کنن این که خیلی خوبه، هم اشتغال زایی میشه و هم هزینه رفت و امد روستایی ها کم میشه

logo-samandehi