پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری برگزار می شود

نخستین اجلاس بین المللی مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام و اعطای نشان اصیل ایرانی، ۲۳ شهریورماه  در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود. هوتن پناهی پور، دبیر اجرایی اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری، در گفت و گو با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26466
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

کرونا :

نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری برگزار می شود

نخستین اجلاس بین المللی مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام و اعطای نشان اصیل ایرانی، ۲۳ شهریورماه  در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

هوتن پناهی پور، دبیر اجرایی اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به سیاست های کلان دولت تدبیر و امید در سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” دبیرخانه دائمی در نظر دارد با همکاری دستگاه های اجرایی دولت و با حضور سفرا و فعالان اقتصادی کشورهای اسلامی ، مراسمی را با عنوان نخستین اجلاس بین المللی مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با هدف تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام و اعطای نشان ملی اصالت ، ۲۳ شهریور ماه در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار کند.

عکس

وی حضور حضور فعالان اقتصادی در عرصه های مختلف را نقطه عطف این اجلاس برشمرد و خاطرنشان کرد: در این همایش در دو بخش اصلی، تجلیل از مدیران موفق ملی در سطح جهان اسلام و اعطای نشان ملی اصالت در کنار نام جاودانه خلیج فارس، از مدیران عالی رتبه کشور در بخش دولتی و خصوصی تجلیل به عمل می شود.

هوتن پناهی پور، در ادامه شرکت هایی که در بخش تولید ملی و صادرات فعالیت دارند را اولویت اصلی حضور دانست و خاطرنشان کرد: اشتراک دانش و تجارب متخصصین و مسئولین و نخبگان مدیریت ایران و جهان، تبین راهکارهای اقتصادی در دوران پسا تحریم، از دیگر موضوعات این اجلاس به شمار میرود.

تقدیر معاون وزیر  از مدیر آموزش و پرورش گچساران
دنبال کنید

دبیر اجرایی این مراسم، حضور مهندس مهدی آیتی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی  به عنوان دبیر این اجلاس را سبب محقق شدن اهداف اجلاس برشمرد، و افزود: تاکنون این اجلاس با حمایت ویژه اکثر وزارتخانه و سازمان های کشور مواجه شد که وزارت صنعت، معدن و تجارن، وزارت راه و شهرسازی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت نفت از جمله دستگاه هایی هستند که به صورت مستقیم در روند برگزاری حضور دارند.

وی در پایان اذعان کرد: مدیران بخش های خصوصی و دولتی جهت حضور در فرآیند ارزیابی و معرفی می توانند با شماره تلفن ۰۲۱۷۷۲۹۵۹۵۳ تماس حاصل نمایند.

نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام و اعطای نشان اصیل ایرانی ۲۳ شهریورماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما توسط گروه بین الملل عصر نوین و گروه اسپرلوس برگزار می شود

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi