شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری برگزار می شود

نخستین اجلاس بین المللی مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام و اعطای نشان اصیل ایرانی، ۲۳ شهریورماه  در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود. هوتن پناهی پور، دبیر اجرایی اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری، در گفت و گو با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26466
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

کرونا :

نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری برگزار می شود

نخستین اجلاس بین المللی مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام و اعطای نشان اصیل ایرانی، ۲۳ شهریورماه  در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

هوتن پناهی پور، دبیر اجرایی اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به سیاست های کلان دولت تدبیر و امید در سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” دبیرخانه دائمی در نظر دارد با همکاری دستگاه های اجرایی دولت و با حضور سفرا و فعالان اقتصادی کشورهای اسلامی ، مراسمی را با عنوان نخستین اجلاس بین المللی مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با هدف تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام و اعطای نشان ملی اصالت ، ۲۳ شهریور ماه در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار کند.

عکس

وی حضور حضور فعالان اقتصادی در عرصه های مختلف را نقطه عطف این اجلاس برشمرد و خاطرنشان کرد: در این همایش در دو بخش اصلی، تجلیل از مدیران موفق ملی در سطح جهان اسلام و اعطای نشان ملی اصالت در کنار نام جاودانه خلیج فارس، از مدیران عالی رتبه کشور در بخش دولتی و خصوصی تجلیل به عمل می شود.

هوتن پناهی پور، در ادامه شرکت هایی که در بخش تولید ملی و صادرات فعالیت دارند را اولویت اصلی حضور دانست و خاطرنشان کرد: اشتراک دانش و تجارب متخصصین و مسئولین و نخبگان مدیریت ایران و جهان، تبین راهکارهای اقتصادی در دوران پسا تحریم، از دیگر موضوعات این اجلاس به شمار میرود.

مدیر جهاد کشاورزی چرام خبر داد : پایان بی سابقه برداشت ۷هزار تنی گندم در چرام
دنبال کنید

دبیر اجرایی این مراسم، حضور مهندس مهدی آیتی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی  به عنوان دبیر این اجلاس را سبب محقق شدن اهداف اجلاس برشمرد، و افزود: تاکنون این اجلاس با حمایت ویژه اکثر وزارتخانه و سازمان های کشور مواجه شد که وزارت صنعت، معدن و تجارن، وزارت راه و شهرسازی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت نفت از جمله دستگاه هایی هستند که به صورت مستقیم در روند برگزاری حضور دارند.

وی در پایان اذعان کرد: مدیران بخش های خصوصی و دولتی جهت حضور در فرآیند ارزیابی و معرفی می توانند با شماره تلفن ۰۲۱۷۷۲۹۵۹۵۳ تماس حاصل نمایند.

نخستین اجلاس مدیریت و فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام و اعطای نشان اصیل ایرانی ۲۳ شهریورماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما توسط گروه بین الملل عصر نوین و گروه اسپرلوس برگزار می شود

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi