جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه برون رفت از مشکلات در روستاها بکارگیری ظرفیت هاست

؛ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه برون رفت از مشکلات و کمبودها در روستاها و مناطق دورافتاده استان و راهکار خدمات رسانی هر چه مطلوبتر به مردم بکارگیری تمامی ظرفیت ها و امکانات در کنار عزم جدی و تلاش همه جانبه مدیران اجرایی است. به گزارش ازیاسوج ، آیت الله سید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25803
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۰۸

کرونا :

راه برون رفت از مشکلات در روستاها بکارگیری ظرفیت هاست

؛

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه برون رفت از مشکلات و کمبودها در روستاها و مناطق دورافتاده استان و راهکار خدمات رسانی هر چه مطلوبتر به مردم بکارگیری تمامی ظرفیت ها و امکانات در کنار عزم جدی و تلاش همه جانبه مدیران اجرایی است.

به گزارش ازیاسوج ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز پنجشنبه در بازدید از شهرستان دنا در جمع مردم روستاهای بخش مرکزی این شهرستان افزود: شناخت دقیق و عمیق کمبودها و مشکلات مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد نیز از راهکارهای مهم برای رفع مشکلات آنها در زمینه های مختلف است.
وی بیان کرد: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تلاش، اقدام و فعالیت جدی برای رفع مشکلات و کمبودهای روستاها و مناطق دورافتاده این استان نباید کمبود اعتبار را بهانه کنند.
ملک حسینی اظهار کرد: مهمترین اهداف سفر و بازدید مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته این استان شناخت هر چه بیشتر عیوب و نقاط ضعف و آشنایی جامع تر و کامل تر با کمبودها، مشکلات و درد دل های مردم در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی عنوان کرد: مشکلات و کمبودهای بخش مرکزی شهرستان دنا در این سفر و بازدید جمع بندی شده و با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت اقدام ها، تلاش ها و فعالیت های لازم برای کاهش و یا رفع آنها از سوی متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد انجام شود.
کمبودها، مشکلات و نیازمندی های عمده بخش مرکزی شهرستان دنا که در این سفر و بازدید از سوی مردم منطقه مطرح شد شامل اجرا نشدن طرح هادی، کمبود سالن ورزشی، لزوم اصلاح و توسعه شبکه برق و سیستم روشنایی معابر، تامین آب بخش های کشاورزی و آشامیدنی و وجود برخی اختلاف ها بین مردم و کشاورزان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بود.
در این سفر یک روزه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از برخی روستاهای بخش مرکزی شهرستان دنا شامل کریک، امیرآباد، معصوم آباد، خمینی آباد، توت نده، کوخدان، دهنو، سرمور، علی آباد و گندی خوری علیا و سفلی بازدید کرده و با مشکلات و کمبودهای آنها آشنا خواهد شد.
شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی سخت دارای جمعیتی افزون بر ۴۸ هزار نفر است و دو بخش شامل مرکزی و پاتاوه دارد.
بخش مرکزی شهرستان دنا با بیش از ۱۴ هزار نفر جمعیت ۳۲ روستا دارد که از این تعداد ۲۶ روستا بالای ۲۰ خانوار است.

وزارت راه و شهرسازی ساخت راه آهن غرب کشور را متوقف کرد/طرح استیضاح آخوندی توسط نمایندگان غرب
دنبال کنید

IMG_4646 IMG_4647 IMG_4648 IMG_4653 IMG_4660 IMG_4658 IMG_4656 IMG_4662 IMG_4664 IMG_4665 IMG_4670 IMG_4683 IMG_4681 IMG_4678 IMG_4697 IMG_4694 IMG_4689 IMG_4705 IMG_4708 IMG_4688


گزارش :علی اکبر پاک

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi