پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه برون رفت از مشکلات در روستاها بکارگیری ظرفیت هاست

؛ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه برون رفت از مشکلات و کمبودها در روستاها و مناطق دورافتاده استان و راهکار خدمات رسانی هر چه مطلوبتر به مردم بکارگیری تمامی ظرفیت ها و امکانات در کنار عزم جدی و تلاش همه جانبه مدیران اجرایی است. به گزارش ازیاسوج ، آیت الله سید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25803
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۰۸

کرونا :

راه برون رفت از مشکلات در روستاها بکارگیری ظرفیت هاست

؛

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه برون رفت از مشکلات و کمبودها در روستاها و مناطق دورافتاده استان و راهکار خدمات رسانی هر چه مطلوبتر به مردم بکارگیری تمامی ظرفیت ها و امکانات در کنار عزم جدی و تلاش همه جانبه مدیران اجرایی است.

به گزارش ازیاسوج ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز پنجشنبه در بازدید از شهرستان دنا در جمع مردم روستاهای بخش مرکزی این شهرستان افزود: شناخت دقیق و عمیق کمبودها و مشکلات مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد نیز از راهکارهای مهم برای رفع مشکلات آنها در زمینه های مختلف است.
وی بیان کرد: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تلاش، اقدام و فعالیت جدی برای رفع مشکلات و کمبودهای روستاها و مناطق دورافتاده این استان نباید کمبود اعتبار را بهانه کنند.
ملک حسینی اظهار کرد: مهمترین اهداف سفر و بازدید مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته این استان شناخت هر چه بیشتر عیوب و نقاط ضعف و آشنایی جامع تر و کامل تر با کمبودها، مشکلات و درد دل های مردم در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی عنوان کرد: مشکلات و کمبودهای بخش مرکزی شهرستان دنا در این سفر و بازدید جمع بندی شده و با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت اقدام ها، تلاش ها و فعالیت های لازم برای کاهش و یا رفع آنها از سوی متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد انجام شود.
کمبودها، مشکلات و نیازمندی های عمده بخش مرکزی شهرستان دنا که در این سفر و بازدید از سوی مردم منطقه مطرح شد شامل اجرا نشدن طرح هادی، کمبود سالن ورزشی، لزوم اصلاح و توسعه شبکه برق و سیستم روشنایی معابر، تامین آب بخش های کشاورزی و آشامیدنی و وجود برخی اختلاف ها بین مردم و کشاورزان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بود.
در این سفر یک روزه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از برخی روستاهای بخش مرکزی شهرستان دنا شامل کریک، امیرآباد، معصوم آباد، خمینی آباد، توت نده، کوخدان، دهنو، سرمور، علی آباد و گندی خوری علیا و سفلی بازدید کرده و با مشکلات و کمبودهای آنها آشنا خواهد شد.
شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی سخت دارای جمعیتی افزون بر ۴۸ هزار نفر است و دو بخش شامل مرکزی و پاتاوه دارد.
بخش مرکزی شهرستان دنا با بیش از ۱۴ هزار نفر جمعیت ۳۲ روستا دارد که از این تعداد ۲۶ روستا بالای ۲۰ خانوار است.

ترس از انتقام، آمریکایی‌ها را رها نخواهد کرد/ نقش مهم نیروی هوایی ارتش در دفاع از حرم
دنبال کنید

IMG_4646 IMG_4647 IMG_4648 IMG_4653 IMG_4660 IMG_4658 IMG_4656 IMG_4662 IMG_4664 IMG_4665 IMG_4670 IMG_4683 IMG_4681 IMG_4678 IMG_4697 IMG_4694 IMG_4689 IMG_4705 IMG_4708 IMG_4688


گزارش :علی اکبر پاک

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi