یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از اولین رسانه ویدئو اینترنتی خیریه جهان

  همزمان با چهاردهمین سالروز تاسیس موسسه فرهنگی دارالاکرام، جشنواره بزرگ الفبای فردا با حضور چهره های شاخص علمی، فرهنگی و هنری و رسانه ای در مرکز همایش های بین المللی نیایش تهران برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام، در این جشنواره که با هدف تجلیل و تقدیر از برگزیدگان شاخص های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20915
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۸:۴۶

کرونا :

رونمایی از اولین رسانه ویدئو اینترنتی خیریه جهان
 
همزمان با چهاردهمین سالروز تاسیس موسسه فرهنگی دارالاکرام، جشنواره بزرگ الفبای فردا با حضور چهره های شاخص علمی، فرهنگی و هنری و رسانه ای در مرکز همایش های بین المللی نیایش تهران برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام، در این جشنواره که با هدف تجلیل و تقدیر از برگزیدگان شاخص های حمایت گری در حوزه بانیان، سفیران، حامیان، همیاران، مددکاران، یاوران و همراهان موسسه، ارائه گزارش عملکرد، اقدامات و فعالیت ها در سال جاری و ترویج امور خیرخواهانه برگزار گردید چهره های شاخص علمی، فرهنگی، هنری و رسانه ای حضور داشتند.
بنابر این گزارش، در این جشنواره دکتر عبدالمهدی مستکین، معاون فرهنگی کمیسیون ملی یونسکو ایران، دکتر وکیلی، مدیر مسئول روزنامه ابتکار و رئیس انجمن مدیران غیردولتی روزنامه نگاران ایران، دکتر نبوی، استاد دانشگاه، مولوی شناس و پژوهشگر ادبیات فارسی؛ دکتر محمد مهدی جعفری، نویسنده، مترجم، پژوهشگر متون دینی و استاد دانشگاه شیراز در باب حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان به ایراد سخن پرداختند.
این گزارش می افزاید، رونمایی از سایت جدید موسسه، اولین رسانه ویدئو اینترنتی خیریه پارسی زبان جهان(دارالاکرام تی وی) و سامانه آوای یاران از دیگر برنامه های این جشنواره بود که امکان ارتباطی جدید و انحصاری را در فضای مجازی ایجاد نموده است.
خاطر نشان می شود، در ادامه این مراسم از برگزیدگان شاخص های حمایت گری در حوزه بانیان، سفیران، حامیان، همیاران، مددکاران، یاوران و همراهان موسسه با اهدا تندیس، لوح سپاس و مدال های مهرورزی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
در پایان این مراسم، علی لهراسبی خواننده پاپ محبوب کشورمان به همراه تیم اجرایی خود به صورت زنده به اجرای برنامه پرداخت و کیک نمادین چهاردهمین سالروز تاسیس موسسه فرهنگی دارالاکرام توسط مدیران و کادر اجرایی برنامه برش داده شد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 02188088999 تماس حاصل نمایند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi