جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از اولین رسانه ویدئو اینترنتی خیریه جهان

  همزمان با چهاردهمین سالروز تاسیس موسسه فرهنگی دارالاکرام، جشنواره بزرگ الفبای فردا با حضور چهره های شاخص علمی، فرهنگی و هنری و رسانه ای در مرکز همایش های بین المللی نیایش تهران برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام، در این جشنواره که با هدف تجلیل و تقدیر از برگزیدگان شاخص های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20915
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۸:۴۶

کرونا :

رونمایی از اولین رسانه ویدئو اینترنتی خیریه جهان
 
همزمان با چهاردهمین سالروز تاسیس موسسه فرهنگی دارالاکرام، جشنواره بزرگ الفبای فردا با حضور چهره های شاخص علمی، فرهنگی و هنری و رسانه ای در مرکز همایش های بین المللی نیایش تهران برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام، در این جشنواره که با هدف تجلیل و تقدیر از برگزیدگان شاخص های حمایت گری در حوزه بانیان، سفیران، حامیان، همیاران، مددکاران، یاوران و همراهان موسسه، ارائه گزارش عملکرد، اقدامات و فعالیت ها در سال جاری و ترویج امور خیرخواهانه برگزار گردید چهره های شاخص علمی، فرهنگی، هنری و رسانه ای حضور داشتند.
بنابر این گزارش، در این جشنواره دکتر عبدالمهدی مستکین، معاون فرهنگی کمیسیون ملی یونسکو ایران، دکتر وکیلی، مدیر مسئول روزنامه ابتکار و رئیس انجمن مدیران غیردولتی روزنامه نگاران ایران، دکتر نبوی، استاد دانشگاه، مولوی شناس و پژوهشگر ادبیات فارسی؛ دکتر محمد مهدی جعفری، نویسنده، مترجم، پژوهشگر متون دینی و استاد دانشگاه شیراز در باب حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان به ایراد سخن پرداختند.
این گزارش می افزاید، رونمایی از سایت جدید موسسه، اولین رسانه ویدئو اینترنتی خیریه پارسی زبان جهان(دارالاکرام تی وی) و سامانه آوای یاران از دیگر برنامه های این جشنواره بود که امکان ارتباطی جدید و انحصاری را در فضای مجازی ایجاد نموده است.
خاطر نشان می شود، در ادامه این مراسم از برگزیدگان شاخص های حمایت گری در حوزه بانیان، سفیران، حامیان، همیاران، مددکاران، یاوران و همراهان موسسه با اهدا تندیس، لوح سپاس و مدال های مهرورزی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
در پایان این مراسم، علی لهراسبی خواننده پاپ محبوب کشورمان به همراه تیم اجرایی خود به صورت زنده به اجرای برنامه پرداخت و کیک نمادین چهاردهمین سالروز تاسیس موسسه فرهنگی دارالاکرام توسط مدیران و کادر اجرایی برنامه برش داده شد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 02188088999 تماس حاصل نمایند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi